// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

کمپانی بلیزارد سرنخ‌هایی از شخصیت جدید بازی Overwatch ارائه کرد

روز گذشته کمپانی بلیزارد اینترتینمنت با انتشار بلوپرینت یک سلاح به شایعات پخش‌شده مبنی بر اضافه شدن شخصیت جدیدی به بازی موفق Overwatch که احتمالا در کلاس تک‌تیرانداز قرار خواهد گرفت، قوت بخشید. با زومجی همراه باشید.

بازی موفق و پرطرفدار Overwatch  در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی به واسطه نمرات بسیار خوب منتقدین و ۲۶۹ میلیون دلار فروش دیجیتالی در ماه می ، باری دیگر قدرت بازی‌سازی کمپانی بلیزارد اینترتینمنت را به رخ کشید. بازی چندنفره Overwatch که در سبک تیراندازی اول‌شخص و مبتنی بر استفاده از شخصیت‌های مختلف یا به اصطلاح «هیرو» است، در حال حاضر دارای ۲۱ هیرو مختلف بوده که در ۴ کلاس (Offense، Defense، Tank و Support) طبقه‌بندی می‌شوند. حال بر طبق تصویری منتشر شده از بلوپرینت یک سلاح در صفحه رسمی بازی Overwatch در شبکه اجتماعی توییتر، شایعات مربوط به ارائه یک شخصیت جدید، بیش از پیش رنگ واقعیت به خود گرفته است.

سلاحی که بلوپرینت آن در صفحه رسمی بازی Overwatch منتشر شده است، توسط شخصیت «Torbjörn» طراحی شده و از لحاظ استفاده از فناوری بیوتیک به Caduceus Staff، سلاح شخصیت «Mercy» و Biotic Field، توانایی درمان شخصیت «Soldier: 76» شباهت دارد. این سلاح که نمونه آزمایشی یک تفنگ با فناوری بیوتیک است، برای حمل‌کننده خود امکان درمان متحدین از فواصل دور را فراهم کرده و به دشمنان نیز صدمه می‌زند. متن توییت و تصویر بلوپرینت این سلاح را در زیر مشاهده می‌کنید:

سلاح جدید بازی Overwatch [بایگانی] سوابق ارتباطات آنجلا زیگلر - فایل شمار ۰۰۲۳۱ Overwatch - طبقه‌بندی امنیتی: محرمانه

در تصویر بالا دو پیام از شخصیت‌های «Torbjörn» و «Mercy» مشاهده می‌شود. در پیامی که «Torbjörn» به «جک موریسون» با نام مستعار «Soldier: 76» و «گابریل ریز» با نام مستعار «Reaper» ارسال کرده، چنین گفته است:

همانطوری که پیش از این با هم صحبت کردیم، این طرح سلاحی است که توسط هیروهای درمانگر در میدان نبرد قابل استفاده است. علی‌رغم آن‌چه که هم‌قطار محترم من بدون شک به آن اشاره خواهد کرد، فناوری بیوتیک این سلاح تنها در مقاصد درمانی استفاده می‌شود.

«دکتر آنجلا زیگلر» که در بازی Overwatch با نام مستعار «Mercy» شناخته می‌شود، در پیامی مشابه نوشته است:

با اینکه Torbjörn به‌مانند همیشه طرحی جالب و قابل‌توجه برای جدیدترین سلاحش برگزیده است، باید به همه یادآوری کنم که تنها هدف من از پذیرش توسعه فناوری بیوتیک در مکانیزم‌های مختلف، نجات جان اعضای Overwatch و یاری‌رسانی به دیگران در هنگام لزوم است. اما با مشاهده این طرح، برای من روشن شد که هم‌اکنون در لبه پرتگاهی هستیم که نتیجه سقوط در آن، تبدیل شدن این فناوری به یک جنگ‌افزار است؛ نتیجه‌ای که از ابتدا با آن مخالف بودم.

پیش از این در ویدیویی که وب‌سایت گیم‌اسپات از مراحل ساخت بازی Overwatch  منتشر کرده بود، مدارک و شواهدی مبنی بر ارائه یک تک‌تیرانداز جدید با نام مستعار «Sombra » (معادل واژه «سایه» در زبان اسپانیایی) به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد شخصیت «Reaper» با شخصیت معرفی نشده «Sombra» ارتباط دارد زیرا که وی در یکی از دیالوگ‌هایش جمله «Sombra کجاست زمانی که به او نیاز دارید؟» را به زبان می‌آورد. همچنین در نقشه مصر شواهد از وجود شخصیتی به نام Sombra خبر می‌دهند که احتمال دارد نام مستعار «آنا آماری» تیرانداز ماهر مصری و مادر شخصیت «Pharah» باشد. علاوه بر این در نسخه‌ای که صفحه رسمی توییتر برزیلی  Overwatch از بلوپرینت سلاح جدید Torbjörn منتشر کرده، نام «آنا آماری» در قسمت دریافت‌کنندگان قابل مشاهده است.

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که شخصیت‌های جدیدی برای بازی Overwatch در حال ساخت است و این کمپانی قصد دارد که آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار دهد. جف کاپلان، در مصاحبه با وب‌سایت یوروگیمر به این نکته اذعان کرده بود که شخصیت‌های جدید Overwatch  با هدف حفظ تعادل، در باز‌ه‌های زمانی مختلف و به صورت نوبتی عرضه می‌شوند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده