// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

الهام از قهرمان های Overwatch برای طراحی کنترلر ایکس باکس وان

وب‌سایت پالیگان تصاویری زیبا را از طراحی‌های مختلف کنترلر جدید ایکس‌باکس وان اس با الهام از شخصیت‌های Overwatch منتشر کرده است. در مجموع کنترلرهای طراحی شده شباهت‌های جالبی از نقطه نظر رنگ‌بندی دارند. در ادامه با زومجی همراه باشید.


یکی از نویسندگان وب‌سایت پالیگان با استفاده از رنگ‌بندی شخصیت‌های Overwatch، تازه‌ترین ساخته بلیزارد، کنترلرهای زیبایی را با گزینه‌های وب‌سایت ایکس‌باکس طراحی کرده است که در نوع خود زیبا و خواستی به نظر می‌رسند. هرچند برخی از رنگ‌بندی‌ها را نمی‌توان بسیار شبیه دانست با این حال با گزینه‌های موجود در Xbox Design Lab، می‌توان نتیجه حاصل شده قابل قبول دانست.

با معرفی ایکس‌باکس وان اس، مایکروسافت رسما از کنترلر جدید این کنسول با گرید‌های بهبودیافته و قابلیت اتصال بلوتوث رونمایی کرد. این کمپانی همچنین به بازیکنان امکان مراجعه به وب‌سایت ایکس‌باکس و طراحی کنترلر شخصی با رنگ‌بندی‌های مورد علاقه را به قیمت ۸۰ دلار فراهم کرده است.

با مراجعه به وب‌سایت مورد نظر بازیکنان قادر به تعیین رنگ هفت قسمت از کنترلر شامل بدنه، دی-پد، دکمه‌های ABXY، دکمه‌های مشاهده و منو، پشت بدنه، تام‌استیک‌ها، تریگر‌ و بامپرها هستند. بدنه، پشت بدنه، دی-پد و بامپر و تریگرها پانزده رنگ قابل انتخاب را ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که تام‌استک‌ها تنها ۸ گزینه رنگ را دارند. دکمه‌های مشاهده و منو اما تنها به رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید محدود شده‌اند. ABXY نیز که با رنگ‌های زرد، قرمز، سبز و آبی شناخته می‌شوند با رنگ‌های خاکستری و سفید نیز قابل تغییر خواهند بود.

در مجموع با در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود در انتخاب رنگ‌بندی بدنه می‌توان گفت که نتیجه حاصل خوب بوده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به چندی از کنترلر‌های طراحی شده از روی شخصیت‌ها بی‌اندازید:

برای دیدن تصویر سایر شخصیت‌ها به همراه کنترلر الهام گرفته از آنها می‌توانید به سایت پالیگان مراجعه کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده