نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷

جریمه قطعی شبکه در حالت رقابتی Overwatch به زودی با یک بروزرسانی حذف می‌شود

کمپانی بلیزارد می‌خواهد با انتشار یک بسته‌ی بروزرسانی (پچ) در روزهای آینده تغییراتی را در حالت رقابتیِ (Competitive mode) بازی Overwatch اعمال کند تا بازیکنانی که با قطعی شبکه روبه‌رو می‌شوند به اشتباه جریمه نشوند. با زومجی همراه باشید.

سرانجام کمپانی بلیزارد حالت رقابتی را به بازی اورواچ اضافه کرد. این حالت بازی که امکان رتبه‌بندی بازیکنان و دسترسی به جوایزی ویژه را فراهم می‌کند، یک مشکل ناخوشایند دارد و بعضی از بازیکنانی را که خطایی مرتکب نشده‌اند، تنها به دلیل قطع شدن اتصال به اینترنت، به اشتباه جریمه می‌کند. اکنون سازنده‌ی بازی قول داده که با انتشار یک بسته بروزرسانی به‌زودی این مشکل را حل کند.

در سیستم کنونی، بازیکن‌هایی که مسابقات را در حین برگزاری آن‌ها ترک کنند، با جریمه روبه‌رو می‌شوند. البته بلیزارد راهکاری را در نظر گرفته تا کاربرانی که به‌دلیل بروز مشکل در اتصال شبکه به‌ناچار از مسابقه خارج می‌شوند، بتوانند پس از برقراری دوباره‌ی اتصال، بدون آنکه از امتیازشان کاسته شود، به بازی بازگردند. با این حال، بخشی از کاربران Battle.net گزارش داده‌اند که در چنین شرایطی، پس از بازگشتن به مسابقات و حتی در صورت پیروز شدن تیم‌شان، نظاره‌گر ثبت شدن شکست یا حتی افت درجه‌ی مهارت‌شان (Skill Rating) بوده‌اند.

جف کاپلان، کارگردان Overwatch، روز شنبه در پاسخ به هواداران بازی گفته است که «ما راهکاری [برای حل این مشکل] داریم که امیدواریم در هفته‌ی آینده منتشر شود». با این حساب، می‌توان انتظار داشت که بسته‌ی بروزرسانی فوق تا یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده به دست بازیکنان برسد.

منابع: VG247 / PCGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده