// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

تماشا کنید: خالق مجموعه Shenmue از روند ساخت سومین بازی این سری می گوید

یک سال پیش بود که کمپین جمع‌آوری سرمایه‌های عمومی بازی Shenmue III در وب‌سایت کیک‌استارتر آغاز به کار کرد. حال یو سوزوکی، خالق سری Shenmue و کارگردان بازی Shenmue III توضیحاتی درباره روند ساخت این بازی ارائه داده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Shenmue III به عنوان سومین بازی اصلی مجموعه «شنمو» در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 معرفی و یو سوزوکی (Yu Suzuki)  اعلام کرد که این بازی با استفاده از سرمایه‌های عمومی جمع‌آوری شده در وب‌سایت کیک‌استارتر و برای انتشار بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷ در حال ساخت است. حال پس از گذشت یک‌سال از شروع به کار کمپین جمع‌آوری سرمایه‌های عمومی  Shenmue 3، یو سوزوکی در قالب یک ویدیو از پیشرفت‌‌های حاصل شده در روند ساخت بازی گفته است. وی در این ویدیو چنین می‌گوید:

تشویق‌های شما در هنگام معرفی Shenmue III در کنفرانس سونی همچنان در گوش من طنین‌انداز است. از آن زمان رفته رفته افراد بیشتر را برای کار بر روی این پروژه به خدمت گرفتیم. سال گذشته از شخصیت‌های Shenmue II برای تست مبارزات و مکالمات در موتور آنریل انجین 4 ( Unreal Engine 4) استفاده کردیم.

با اضافه شدن اعضای اصلی به تیم سازنده Shenmue III، روند ساخت نمونه‌های اولیه در ماه ژانویه آغاز شد. از زمانی که پروژه وارد فاز عملیاتی شده است شش ماه می‌گذرد. مبارزات و حالات چهره به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند و شور و اشتیاق اعضای تیم روز به روز در حال افزایش است. تمامی این موارد باعث می‌شوند که احساس کنم، Shenmue III بازی خوبی از آب در می‌آید.

صحبت‌های یو سوزوکی درباره روند ساخت بازی Shenmue III را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

کمپانی Ys Net نیز در متنی اعلام کرده است که نظرسنجی حامیان کیک‌استارتر Shenmue III هنوز ارسال نشده است و آماده‌سازی‌ آن‌ها کمی بیشتر به طول می‌انجامد. در این نظرسنجی از حامیان مالی بازی Shenmue III، جزئیات و ویژگی‌های هدیه آن‌ها که مواردی از جمله پلتفرم و سایز تی‌شرت را در برمی‌گیرد، سوال می‌شود. زمان آماده شدن این نظرسنجی، از طریق صفحه کیک‌استارتر، شبکه اجتماعی توییر و وب‌سایت رسمی Shenmue III به اطلاع عموم خواهد رسید.
از زمان ایجاد صفحه اختصاصی Shenmue III در وب‌سایت کیک‌استارتر، این بازی با استقبال جمع کثیری از علاقه‌مندان روبه‌رو شد و تنها پس از گذشت یک ساعت و ۴۴ دقیقه، مبلغ یک میلیون دلار از طریق سرمایه‌های عمومی جمع‌آوری شد. کمپانی Ys Net در ابتدای امر هدف کمپین کیک‌استارتر بازی Shenmue III را دو میلیون دلار اعلام کرد که با گذشتن از این مبلغ، ویژگی‌هایی از جمله تغییر در رفتار شخصیت اصلی براساس رفتار بازیکن به بازی اضافه شده است. کمپین کیک‌استارتر بازی تاکنون مبلغ ۶٫۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است که اگر این مبلغ به ۱۰ میلیون دلار افزایش یابد، بر طبق گفته یو سوزوکی، Shenmue III به یک بازی «جهان آزاد واقعی» تبدیل خواهد شد.
منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده