نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اسکرین شات های جدیدی از Shenmue III منتشر شد

چندی پیش و در جریان کنفرانس بین‌المللی انیمه بازی موناکو (موسوم به مجیک)، اسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی Shenmue III منتشر شد. با زومجی و تماشای این تصاویر همراه باشید.

در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته، یو سوزوکی، خالق مجموعه Shenmue، خبر از آغاز کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای قسمت سوم این مجموعه محبوب و دوست‌داشتنی داد. این کمپین، پس از آغاز خود توانست به یکی از موفق‌ترین کمپین‌های وب‌سایت کیک‌استارتر تبدیل شود و توانست بیش از ۶.۵ میلیون دلار سرمایه جمع کند. از آن زمان تا به حال، هر از چند گاهی تصاویر و ویدیوهایی از مراحل ساخت بازی منتشر می‌شود. چندی پیش و در جریان کنفرانس بین‌المللی انیمه بازی موناکو، تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شد که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید:

اسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی Shenmue III منتشر شداسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی Shenmue III منتشر شد

این نکته را به خاطر داشته باشید که بازی کماکان در حال طی کردن مراحل ساخت خود است و تصاویر منتشر شده، هنوز با محصول نهایی، فاصله زیادی دارند. پس از انتشار این عکس‌ها، صفحه کیک‌استارتر بازی نیز با پیغام زیر بروزرسانی شد:

سال ۲۰۱۶، سالی خواهد بود که ما مراحل ساخت بازی Shenmue III را با جدیت بیشتری طی خواهیم کرد تا بتوانیم بازی‌ای بسازیم تا بتواند انتظارات شمایی را که به ما اعتماد کردید، برآورده کند. ما از شما صمیمانه می‌خواهیم که در سال پیش‌رو، به حمایت و همکاری خود ادامه دهید.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Shenmue 3، چندی پیش اعلام شده بود که این بازی آخرین قسمت از این مجموعه نخواهد بود. همچنین، پیشتر شایعه‌ای مطرح شده بود که سوزوکی، کارگردان بازی، در مقطعی به نسخه ایکس‌باکس وان بازی اشاره کرده است که این خبر به سرعت تکذیب شد.

Shenmue 3 قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

نظر شما درباره تصاویر جدید منتشر شده از بازی چیست؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده