// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ آغاز کمپین کیک استارتر نسخه ریمستر بازی System Shock اعلام شد

بر طبق اعلام استودیو نایت دایو، کمپین جمع‌آوری سرمایه عمومی نسخه ریسمتر بازی System Shock، روز چهارشنبه بر روی وب‌سایت کیک‌استارتر آغاز به کار خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی System Shock به عنوان یکی از برترین و خاطره‌انگیزترین بازی‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی در سال ۱۹۹۴ و در سبک اکشن نقش‌آفرینی اول شخص توسط استودیو لوکینگ گلس تکنالجیز (Looking Glass Technologies) منتشر شد. این بازی که در فضای سایبرپانک سال ۲۰۷۲ جریان دارد، روایتگر تلاش‌های هکری بی‌نام در جهت متوقف کردن نقشه‌های یک هوش مصنوعی به نام «شودان» است. ماه گذشته بود که استودیو نایت دایو (Night Dive) اعلام کرد که قصد دارد این بازی را برای عرضه بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازسازی کند. حال این استودیو با پستی در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است که کمپین کیک‌استارتر بازی «سیستم شاک» از روز چهارشنبه هفته جاری آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

پیش از این  استفن کیک، مدیر کل استودیو نایت دایو اعلام کرده بود که این استودیو تمامی حقوق مادی و معنوی مجموعه System Shock را در اختیار دارد و برای وفاداری هرچه بیشتر به نسخه اول بازی «سیستم شاک»، رابرت واترز، طراح این بازی را به خدمت گرفته است. وی در این باره می‌گوید:

مشاهده تفاوت‌های بین توانایی‌های هنری او در گذشته و حال حاضر، و همچنین بهره‌گیری از ایده‌های او در قالبی تازه، برای ما اعضای استودیو نایت دایو بسیار هیجان انگیز است.

در حدود سه ماه پیش تریلر نسخه پیش از آلفای بازسازی System Shock  منتشر شد که ویژگی‌هایی از جمله گرافیک امروزی، محیط‌های زیبا و عناصر نسخه اصلی در آن به چشم می‌خورد. اما این بازی تنها پروژه در حال ساخت استودیو نایت دایو نبوده و این استودیو در حال ساخت بازی System Shock 3، تحت رهبری و نظارت وارن اسپکتور، خالق سری Deus Ex است. پیش از این نیز بازی‌های System Shock 2، Sid Meier's Colonization، The 11th Hour و The 7th Guest توسط استودیو نایت دایو بر روی شبکه استیم منتشر شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده