نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

اولین بسته الحاقی رایگان بخش چند نفره بازی Uncharted 4 این هفته منتشر می‌شود

اولین بسته الحاقی بازی بخش چند نفره بازی Uncharted 4 قرار است در آینده‌ای بسیار نزدیک عرضه شود. استودیو ناتی‌داگ خبر اولین بسته الحاقی رایگان این بازی را همراه با بروزرسانی بازی در تاریخ چهارشنبه عرضه خواهد کرد.

بازی تحسین‌شده Uncharted 4 توانست نظر منتقدین و علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن-ماجرایی را به خود جلب کند. استودیو سازنده بازی هم پیش از این اعلام کرده بود که Uncharted 4 بسته‌های الحاقی زیادی خواهد داشت.

این بسته الحاقی شامل نقشه جدید و چیزهایی شبیه به این برای بخش چند نفره بازی خواهد بود. استودیو ناتی‌داگ در بلاگ رسمی خود به این پرسش علاقه‌مندان که این بسته‌الحاقی چه مواردی را در برخواهد داشت اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند با دانلود این بسته الحاقی، مواردی مانند اسلحه‌های جدید، شتاب‌دهنده‌ها، تانت‌ها و پوسته‌های مختلف را دریافت خواهند کرد.

همچنین ویژگی‌های جدیدی به بازی‌های کاستوم اضافه شده و از آن طرف حالت چند نفره Team Deathmatch هم شاهد بروزرسانی و ارتقا بوده است.

آن دسته از کسانی که Uncharted 4 Triple Pack را خریداری کرده‌اند (که به همراه آن بسته الحاقی بخش تک نفره بازی عرضه خواهد شد) محتوای بیشتری را نسبت به سایرین دریافت خواهند کرد.

پوستر زیر که توسط استودیو سازنده بازی منتشر شده، روند انتشار بسته‌های الحاقی بازی را نشان می‌دهد:

بازی uncharted 4

Uncharted 4 توانست از زومجی امتیاز ۱۰ از ۱۰ را دریافت کند. زومجی در جمع‌بندی خود از بررسی این بازی گفت:

آنچارتد ۴ ارزش این همه صبر را داشت. سرانجامِ یک دزد؛ هیجان‌انگیز، شخصی،‌ داستان‌محور،‌ سینمایی و بدون هیچ‌شکی؛ یکی از ماندگارترین بازی‌های نسل هشتم خواهد بود. بازی‌ای که می‌تواند تا مدت‌ها روی دیگر بازی‌ها تاثیر بگذارد و باعث پیشرفت بازی‌های اکشن-ماجرایی سوم شخص شود. آنچارتد ۴ نشان می‌دهد چطور می‌توان بازی‌ای ساخت که روایت و داستان‌سرایی بی‌نقصی داشته باشد. در عین آرام بودن، پرآشوب باشد و البته، چقدر می‌توان خانواده را دوست داشت و برای آن‌ها هر کاری کرد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده