// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

توسعه دهنده Wolfenstein یک مرحله جدید رایگان را برای Quake منتشر کرد

به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار بازی Quake، ماشین گیمز، توسعه‌دهنده Wolfenstein: The New Order با ساخت یک مرحله جدید برای بازی Quake، آن را برای علاقمندان به صورت رایگان منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سالگرد انتشار بازی‌های مختلف به ویژه با گذشت دهه دوم زندگی آنها همواره با سوپرایز‌های مختلفی از سوی خالقان و تولیدکنندگان همراه بوده است. اکنون و با گذشت ۲۰ سال از همراهی علاقمندان مجموعی Quake با توسعه‌دهندگان و خالقان مجموعه، ماشین گیمز، توسعه‌دهنده Wolfenstein: The New Order از طریق توئیتر خبر از انتشار یک قسمت جدید ویژه داده است:

اید‌سافت‌ور، ۲۰ سالگی Quake مبارک! یک هدیه برای طرفداران، ما یک مرحله جدید از بازی را ایجاد کردیم!

-توئیتر رسمی ماشین‌گیمز

برای دسترسی به این مرحله جدید می‌توانید با کلیک برروی فایل ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان (با کلیک برروی لینک به صورت خودکار دانلود آغاز می‌‌شود)، فایل مربوطه را دریافت کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید خارج کردن فایل دانلودی از حالت فشرده در پوشه زیر مجموعه Quake است. به گفته‌ی وب‌سایت پی‌سی گیمر تنها کاری که در ادامه باید انجام دهید اجرای فایل‌ Batch پوشه Dopa است.

در جریان اولین کنفرانس مطبوعاتی شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 2016، این کمپانی نامدار رسما از بازی Quake Champions با سبک رقابتی در سبک اول شخص تیراندازی برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرد. جزئیات بیشتر طبق گفته‌ی بتسدا در جریان رویداد QuakeCon در اکتبر (مهر تا آبان ۱۳۹۵) به اشتراک گذاشته می‌شود.

 منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده