نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered‌ به پلی استیشن 4 می‌آید

استودیو بازی‌سازی کوانتیک دریم اعلام کرد بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered به زودی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی کوانتیک دریم (Quantic Dream) با انتشار پستی در توئیتر این استودیو اعلام کرد نسخه HD‌ بازسازی شده‌ی بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered نسخه HD ریمستر شده بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy است که در سال ۲۰۰۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 2 و ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. پیش از این نیز بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های موبایلی در سال گذشته منتشر شده بود. بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered در روز ۲۸ تیر برروی کنسول پلی‌استیشن 4 با قیمت ۱۵ دلار منتشر خواهد شد.

Fahrenheit Indigo Prophecy Remastered PS4

شرکت کوانتیک دریم هم‌اکنون بازی Detroit: Become Human را به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دست ساخت دارد. در کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 تریلری از بازی Detroit: Become Human به نمایش درآمد که مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفت.

منبع: ‌IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده