نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

بروزرسانی جدید بازی Halo 5 به نام Hog Wild فردا منتشر می شود

استودیوی 343 اینداستریز، در ادامه پشتیبانی از بازی Halo 5: Guardians اطلاعات و تاریخ انتشار بروزرسانی هفتم این بازی به نام Hog Wild که تا چند روز آینده عرضه خواهد شد را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرد، بروزرسانی رایگان بعدی بازی Halo 5 با عنوان Hog Wild، در روز سه شنبه ۳۱ می (۱۱ خرداد) منتشر خواهد شد. این دومین بسته الحاقی رایگان بازی Halo 5 است که در ماه می منتشر می‌شود؛ پیش از این در اوایل ماه یک بروزرسانی با عنوان  Memories of Reach عرضه شده بود.

برخلاف بسته‌های الحاقی گذشته، در Hog Wild هیچ نقشه جدیدی به بازی اضافه نمی‌شود. با این حال، همانطور که از نام این بسته پیداست، در آن شاهد اضافه شدن Warthogهای جدید، زره‌های جدید و یک تفنگ ترکیبی هستیم. شما می‌توانید در ادامه تمام موارد اضافه شده و REQهای جدید را در تصاویر زیر ببینید:

3070040-reqs

3070043-1 3070045-3 3070046-4 3070047-5 3070048-63070044-2

همانطور که قبلا اعلام شد، Hog Wild شامل مجموعه‌ای از «آیتم‌های بزرگتر» بود، اما تیم سازنده «برای اعمال تغییرات نهایی بر روی این آیتم‌ها به کمی وقت بیشتر» نیاز داشتند. بنابراین اکنون آن‌ها را در بسته الحاقی Warzone Firefight گنجانده‌اند که برای انتشار در اواخر ماه ژوئن (اوایل تا اواسط تیرماه) برنامه‌ریزی شده است؛ 343 اینداستریز می‌گوید این بسته بزرگترین بسته الحاقی بازی تا به امروز خواهد بود، همچنین انتظار می‌رود این آخرین بروزرسانی رایگان برای بازی Halo 5 باشد.

علاوه بر این طی یک پست در وبلاگ بازی، 343 اینداستریز در مورد برخی از تغییرات در بازی Halo 5 و در بخش Warzone صحبت کرد. به‌طور مشخص، باس‌های این بخش تغییر کرده‌اند تا پویایی بیشتری داشته باشند. پاتریک رن، طراح بخش چندنفره استودیو 343 اینداستریز می‌گوید:

به عنوان مثال: درApex 7، راس زمان ۲ دقیقه، شما می‌توانید یک باس زیلوت قاتل را د‌ر غارها و یا یک رنجر را به همراه اعضای گروهش که در ساحل پیاده می‌شوند، پیدا کنید. هر مسابقه Warzone برخلاف گذشته تجربه متفاوتی خواهد بود.

علاوه بر این، هنگامی که در Warzone لجندری باس‌ها را شکست دهید «جایزه بزرگ‌تری» بدست می‌آورید و بازیکنانی که باس را شکست داده‌اند «تمایز ظاهری» بیشتری نسبت به دیگران خواهند داشت. رن اضافه می‌کند این تنها شروعی است برای آنچه که 343 در چنته دارد. او می‌گوید:

گفتنی‌های زیادی در مورد  انواع مینیون‌های جدید، پشتیبانی‌ها، باس‌هایی که در محیط‌ها وجود دارند، برخوردهای پیچیده‌تر و بسیاری از مسائل دیگر وجود دارند که به من گفته شده نمی‌توانم در مورد آن‌ها بیشتر از این صحبت کنم.

اطلاعات بیشتر درباره تغییرات آینده Warzone را می‌توانید اینجا مشاهده کنید. در خبر دیگری مرتبط با Halo، هفته گذشته گزارش شد که مایکروسافت براساس «پروژه هلیکس» در نظر دارد تمامی بازی‌های مجموعه هیلو را از این به بعد برای ویندوز و کنسولش همزمان منتشر کند. همچنین قرار است ابزار Forge بازی Halo 5 برای ویندوز 10 منتشر شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده