در ادامه اولین بخش از برنامه‌های کمپانی اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2016، این کمپانی جزئیات تازه‌ای از برنامه‌های خود در بیست و دومین دوره نمایشگاه E3 اعلام کرده است. با زومجی همراه باشید.

وجه تمایز نمایشگاه E3 با دیگر نمایشگاه‌های مشابه از جمله Gamescom، تخصصی بودن آن و عدم پذیرش مخاطبین عامی است. هریک از حضار نمایشگاه E3 لازم است که توسط انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) تایید شوند. به دلیل وجه تخصصی و اهمیت رسانه‌ای نمایشگاه E3، تمامی استودیوها و کمپانی‌های حاضر در این نمایشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند که برنامه‌ها را بدون هیچ نقص و اشکالی برنامه‌ریزی و اجرا کنند و برای تحقق این امر از جدیدترین ساخته‌ها رونمایی می‌کنند و نسخه‌های پیش‌نمایش بازی‌های مورد انتظار را در اختیار حضار و متخصصین قرار می‌دهند. کمپانی اسکوئر انیکس نیز از این قاعده مستثنی نیست و برنامه‌های متعددی برای این نمایشگاه در نظر گرفته که در این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

Final Fantasy XV (20)

Final Fantasy XV

تا عرضه رسمی بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) زمان نسبتا زیادی باقی مانده است. با این حال علاقه‌مندان به سری Final Fantasy و کسانی که برای اولین بار قصد کاوش در دنیای این بازی را دارند، می‌توانند به غرفه Final Fantasy XV در نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنند.

Final Fantasy XV از بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۱۶ است که لقب «پانزدهمین بازی سری Final Fantasy» را یدک می‌کشد. این سری نقش‌آفرینی در جهانی جریان دارد که عناصر خیال با واقعیت درهم می‌آمیزند. بازیکنان در قالب شاهزاده نوکتیس و دوستانش قدم در راه ماجراجویی می‌گذارند که سرشار است از حماسه، برادری و عشق. سرنوشت نوکتیس و یارانش است که رژیم جنگ‌طلب نیفلهایم را از صحنه روزگار حذف کنند. Final Fantasy XV را میتوان معجونی هیجان‌انگیز از رزم‌آوران، جلوه‌های بصری مسحورکننده، گشت و گذار در جهانی آزاد و مبارزات نفس‌گیر توصیف کرد. Final Fantasy XV برای طرفداران سری Final Fantasy و تازه‌واردن این جهان تجربه‌ای بی‌مانند را رقم خواهد زد.

 

Final Fantasy Brave Exvius

Final Fantasy Brave Exvius

بازی Final Fantasy Brave Exvius به عنوان جدیدترین عضو خانواده سری Final Fantasy، دارای طرح‌های بی‌نظیر هنرمند قهار یوشیتاکا آمانو است. این بازی از سیستم نبرد نوبتی منحصربه‌فردی بهره می‌برد که به طور اختصاصی برای پلتفرم‌ موبایل طراحی شده است.

 

Valentino Rossi The Game

Valentino Rossi The Game

به واسطه همکاری کمپانی اسکوئر انکیس و استودیو ایتالیایی مایل‌استون اس.آر.‌ال، این کمپانی وارد سبک شبیه‌ساز ورزشی و در زیرشاخه MotoGP خواهد شد. در بازی Valentino Rossi The Game، در قالب موتورسواران حرفه‌ای و با استفاده از سریعترین موتورسیکلت‌ها به رقابت در مسابقات جهانی موتوجی‌پی خواهید پرداخت. علاوه بر این، با ورود به دنیای والنتینو روسی در حالت‌های مختلفی از جمله  دریفت با ماشین‌های رالی و فلت ترک ریس می‌تواند به رقابت با حریفان بپردازید. Valentino Rossi The Game در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و ویندوز عرضه خواهد شد.

 

Tomb Raider 20

بیست سالگی مجموعه Tomb Raider

بیستمین سالگرد آغاز سری Tomb Raider با برنامه‌های ویژه‌ای در نمایشگاه E3 و به صورت آنلاین جشن گرفته خواهد شد. به افراد حاضر در غرفه اسکوئر انیکس پلاکی مزین به حکاکی لوگوی بیست سالگی مجموعه مهاجم مقبره اهدا می‌شود. علاوه بر این، در دیگر رخدادهای جهانی نیز مراسمی مشابه برگزار خواهد شد تا طرفداران این مجموعه در اقصی نقاط جهان بتوانند در این مراسم حضور داشته باشند. همچنین یکی از اپیزودهای برنامه سالانه Square Enix Presents به معرفی محبوب‌ترین و نوستالژیک‌ترین مقبره‌هایی که  در بازی‌های مهاجم مقبره دو دهه اخیر معرفی شده‌اند، اختصاص خواهد یافت.

هنرمندان و خلاقانی که مجموعه مهاجم مقبره را چاشنی کارهای هنری خود کرده‌اند، می‌توانند در مسابقه‌ای که به مناسب بیست سالگی این مجموعه برگزار شده، شرکت کنند و برای تصاحب جایزه هزار دلاری و چاپ اثرشان در کتاب هنری که به زودی منتشر خواهد شد، به رقابت با دیگر هنرمندان بپردازند. جزئیات این کتاب هنری بزودی اعلام خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه باید تا قبل از ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) آثار خود را به وب‌سایت رسمی مسابقه ارسال کنند.

 

Final Fantasy XV Q&A

جلسه پرسش و پاسخ Final Fantasy XV

طبق برنامه‌ریزی کمپانی اسکوئر انیکس، هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV در برنامه زنده «اسکوئر انیکس تقدیم می‌کند» (Square Enix Presents) حضور داشته و در طی این برنامه به سوالات و پرسش‌های طرفداران پاسخ خواهد داد. طرفداران و علاقه‌مندان به بازی Final Fantasy XV می‌توانند سوالات خود را در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییر و با هشتگ AskFFXV ارسال کنند تا توسط روابط عمومی کمپانی اسکوئر انیکس بررسی شوند. در نهایت پانزده سوال از بین تمامی سوالات انتخاب می‌شوند که هاجیمه تاباتا به صورت زنده به آن‌ها پاسخ خواهد داد.

 

Final Fantasy XIV Heavensward (2)

چالش Sephirot Primal

به مانند سال گذشته بازی Final Fantasy XIV: Heavensward در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت و علاوه بر چالش نبرد با «راوانا»، جنگوجویان نور، چالش جدیدی با محوریت «سفیروت» ارائه خواهد شد که علاقه‌مندان با انجام و پیروزی در آن تیشرتی مزین به جمله «من سفیروت را شکست دادم» دریافت خواهند کرد.

 

I Am Setsuna

در بخش اول برنامه های کمپانی اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2016 اعلام شد که بازی I Am Setsuna در این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود. به همین دلیل کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

|

اپیزود سوم Hitman در مراکش

پس از سفر به شهر پاریس در کشور فرانسه و ساپینزا در کشور ایتالیا، اکنون مامور ۴۷ عازم شهر مراکش و کشور مغرب می‌شود. در این شهر سنت با مدرنیته در تقابل بوده و بازارهای بزرگ و هزارتویی از خیابان‌های تنیده درهم پذیرای گردشگران متعدد با ملیت‌های مختلف هستند.

شما در قالب مامور ۴۷ در این شهر وظیفه دارید دو هدف را از صحنه روزگار حذف کنید. در ماموریت «Gilded Cage»، وظیفه دارید که کلائوس استرانبرگ، از بانک‌داران خصوصی را در کنسولگری سوئد و ژنرال رضا زیدان، که توسط یگان ویژه‌ای از مامورین زبده محافظت شده و در مدرسه‌ای متروکه پناه گرفته‌اند، را به قتل برسانید. طرفداران مجموعه هیتمن بدون شک از بازارهای شلوغ، ناآرامی و اغتشاش‌های مردمی برعلیه کنسولگری سوئد و جلوه‌های بصری شهر مراکش استقبال خواهند کرد.

منبع: ‌Square Enix Blog


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده