// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

بازی Total War: Warhammer سریع ترین فروش را در مجموعه داشته است

پس از انتشار بازی مورد انتظار Total War: Warhammer در سه‌شنبه‌‌ی گذشته، روح تازه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی مخصوصا سبک استراتژی دمیده شد. این بازی همچنین توانسته چند رکورد از جمله سریع‌ترین فروش در مجموعه را به نام خود ثبت کند. با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی استودیوی کهنه‌کار کریتیو اسمبلی، بازی Total War: Warhammer که چند روز پیش (۴ خرداد ماه) منتشر شد توانست سر و صدای زیادی به پا کند و انرژی تازه‌ای به طرفداران این مجموعه و در کل دوست‌داران سبک استراتژی بدهد. در همین چند روز ابتدای فروش، این بازی توانسته رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های مجموعه‌ی توتال وار را به نام خود ثبت کند و بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. از جمله سایر رکوردهایی که این بازی به نام خود ثبت کرده تصاحب جایگاه سوم از لحاظ تعداد بازیکنان در حال بازی در شبکه‌ی استیم، از زمان انتشار تا کنون است. بطوری که پس از بازی‌های Dota 2 و Counter Strike: Global Offensive با میانگین تعداد بازیکن ۱۰۰ هزار نفر و بالاتر بازی‌هایی مانند Ark: Survival Evolved و Doom قرار گرفته است. همچنین در طول یک هفته‌ی گذشته و در حال حاضر نیز این بازی توانسته رتبه‌ی اول را در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های شبکه‌ی Steam تصاحب کند.

طبق گفته‌ی کریس بِرَت، یکی از با تجربه‌ترین بازیکنان سبک استراتژی در وب‌سایت یوروگیمر، این بازی توانسته شروع بسیار روان‌تر و پایدارتری نسبت به نسخه‌های قبلی سری توتال وار داشته باشد. همچنین بخش‌های از سخنان تیم هیتِن، کارگردان استودیو Creative Assembly، در زیر قابل مشاهده است:

تمامی اعضای تیم در حین فعالیت بر روی این پروژه‌ی بزرگ سعی کردند که به بهترین شکل ممکن این بازی را روان، پایدار و از لحاظ کارایی در بالاترین درجه ممکن ساخته و بهینه کنند. در این راه از روش‌های جدیدی نیز استفاده کردند تا در نهایت بتوانند تجربه نبرد در دنیای فانتزی وارهمر، محصول کمپانی گیمز وُرک‌شاپ را با گیم‌پلی توتال وار به طرفداران منتقل کنند. ما به این مساله می‌بالیم و بسیار خوشحال هستیم که این بازی توانسته امتیازهای بسیار خوبی از منتقدان بگیرد و مورد پذیرش هر دو گروه بازیکنان با تجربه‌ و جدید مجموعه‌ی توتال وار قرار بگیرد.

همچنین بخش‌های از صحبت‌های کریس بِرَت را هنگام بررسی این بازی در وب‌سایت Eurogamer در زیر مشاهده می‌کنید:

ما سال‌های سال درباره‌ی ادغام دو مجموعه‌ی بزرگ توتال وار و وارهمر صحبت می‌کردیم و می‌دانستیم که اگر این ادغام با دقت و به درستی انجام بگیرد، نتیجه‌ای بسیار عالی خواهد داشت. در نهایت این مساله به حقیقت تبدیل شد و استودیو کریتیو اسمبلی توانست به شکلی بسیار استثنایی این دو بازی بزرگ را با هم ادغام کند و این شاهکار را به وجود بیاورد. من نیز به شخصه بسیار از انجام آن لذت بردم.

پیش‌تر در زومجی جدیدترین تریلر این بازی و نمایش قدرت جادو در میدان‌های نبرد آن را مشاهده کردید. به موارد ذکر شده که باعث موفقیت این بازی شده‌اند، پشتیبانی از ماد را نیز اضافه کنید که باعث کسب امتیازهای بسیار خوبی از وب‌سایت‌های معتبر دنیا شده‌ است.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده