نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

بررسی بازی Total War: Warhammer از دید وبسایت‌های معتبر دنیا

بازی Total War: Warhammer استودیو کریتیو اسمبلی یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های استراتژیک پی‌سی است که فردا عرضه خواهد شد. سایت‌های معتبر دنیا نمره‌های بازی را منتشر کرده‌اند که نوید یک بازی بسیار موفق را می‌دهد. با زومجی و مروری بر نمرات بازی همراه باشید.

سری Total War یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های استراتژیک است که بازه‌های تاریخی متعددی از قرون وسطا گرفته تا امپراطوری روم و شوگان را در نسخه‌هایی از آن تجربه کرده‌ایم. کریتیو اسمبلی، خالق این مجموعه، اما این بار با انتخاب دنیای فانتزی وارهمر، سراغ مجموعه‌ای رفت که هیچ یک از طرفداران این سری واقع‌گرایانه انتظارش را نداشتند. موجودات اهریمنی و نژاد‌هایی که از هر نظر با یکدیگر تفاوت دارند و همچنین المان‌هایی مثل جادو، ویژگی‌هایی هستند که تا به امروز در نسخه‌ای از توتال وار شاهد آن نبودیم و همین امر هم باعث تردید بود که آیا این نسخه تبدیل به یک بازی موفق خواهد شد یا خیر.

ولی با تمام این تفاسیر، Total War: Warhammer در روز ۲۴ می (۴ خرداد) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس و عرضه خواهد شد و یک روز حال مانده به انتشار رسمی، نمرات بازی از سوی سایت‌های معتبر دنیا اعلام شده است که در مجموع نشان می‌دهد با یک بازی استراتژیک خوش‌ساخت روبرو هستیم که هم برای طرفداران دنیا‌های فانتزی و هم برای علاقه‌مندان به نسخه‌های قدیمی سری توتال وار لذت‌بخش خواهد بود.

با زومجی همراه باشید تا نمرات بازی را از دید تعدادی از سایت‌های معتبر دنیا مرور کنیم.

Total War: Warhammer

  • سازنده: کریتیو اسمبلی
  • ناشر: سگا
  • سبک: استراتژیک
  • پلتفرم: رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس
  • تاریخ انتشار: ۴ خرداد (۲۴ می)

total_war_warhammer_magic-5

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Total War: Warhammer یک بازی استراتژیک فوق‌العاده و بهترین نسخه از سری توتال وار است. تلفیق عالی دنیای فانتزی وارهمر با المان‌های استراتژیک توتال وار، وجود نژاد‌های مختلف که عمق تاکتیکی زیادی به بازی می‌دهد، بهبود‌های هوش مصنوعی و جلوه‌های صوتی بی‌نظیر از نقات مثبت بازی هستند و البته مشکلاتی هم در بخش زاویه دوربین دیده می‌شود.

گیم‌اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

بازی یکی از بهترین نسخه‌های سری توتال وار است که تا به امروز تجربه کرده‌ام و علاوه بر آن هم طرفداران این سری و هم طرفداران مجموعه وارهمر قطعا از آن لذت خواهند برد. البته شاید افرادی که عاشق دنیا‌های واقع‌گرایانه و تاریخی هستند، کمی با دنیای فانتزی این بازی مشکل داشته باشند، ولی در عمق این ظاهر تخیلی، المان‌های استراتژیک و تاکتیکی بسیار زیبایی نهفته که تجربه‌ی آن برای طرفداران این سبک الزامی است.

آی‌جی‌ان: ۸۶ از ۱۰۰

Total War: Warhammer مملو از ایده‌های ناب، کاراکتر‌های عالی، نیرو‌ها و حکومت‌های زیبا است که آن را به یک بازی استراتژیک بسیار موفق تبدیل می‌کند. به‌علاوه سیستم ارتقا قهرمان‌ها هم تنوع زیادی به بازی بخشیده است. از نقاط ضعف بازی هم می‌توان به سرعت کند پیشروی بخش کمپین و کوئست‌های بازی اشاره کرد.

پی‌سی گیمر:۸۶ از ۱۰۰

اگر از دنیا و وقایع تاریخی واقعی نسخه‌های پیشین سری Total War خسته شده‌اید و دنبال یک جهان فوق‌العاده با داستانی افسانه‌ای هستید که توسط یک استودیو بریتانیایی عجیب به بهترین شکل ممکن خلق شده است، Warhammer همان توتال واری است که شما را راضی خواهد کرد.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰:

پس از نزدیک به دو دهه تجربه وقایع تاریخی در قالب سری بازی‌های Total War، امکان بازی کردن در دنیای خیالی و افسانه‌ای وارهمر شبیه به تنفس هوای تازه است. به‌علاوه Total War: Warhammer هرگز ویژگی‌های استراتژیک و تاکتیکی سری توتال وار را فدای دنیای وارهمر نمی‌کند و توانسته به یک تعادل عالی بین این دو برسد که هم برای طرفداران قدیمی و هم جدید این سری جذاب خواهد بود.

نمره متا Total War: Warhammer

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده