// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

جزئیات آپدیت 1.20 بازی The Witcher 3 منتشر شد

سی‌دی پراجکت رد از انتشار بروزرسانی 1.20با انبوهی از تغییرات برای بازی The Witcher 3 خبر داد. این تغییرات شامل رفع مشکلات بازی و پیشرفت‌های بصری در کنار بسیاری از ویژگی های جدید می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سی‌دی پراجکت رد با انتشار تغییراتی مستند شده در ۶ صفحه از انتشار بروزرسانی بزرگی برای The Witcher 3: The Wild Hunt خبر داد. این بروزرسانی تغییراتی را شامل رفع انواع مشکلات بازی، پیشرفت‌های گسترده بصری، افزایش سطوح دشمنان، نحوه جستجو و پیدا کردن آیتم‌ها در Inventory و بسیاری ویژگی‌های دیگر را به ارمغان خواهد آورد. با این حال، یکی از بهترین تغییرات ایجاد شده به بازی کارتی Gwent مربوط می‌شود.

اولین موضوعی که در یادداشت بروزرسانی  1.20 ذکر شده است اضافه شدن کتابی با نام A Miraculous Guide to Gwent است که «تعداد کارت‌های از دست رفته گوئنت را از مجموعه بازیکنان در بازی اصلی  به همراه اطلاعاتی از مکان یافتن آنها نمایش می‌دهد. در نتیجه این موضوع باعث تسهیل در اتمام اچیومنت یا تروفی Collect ‘Em All می‌شود. کتاب سوالات را می‌توانید از طریق بازیکن گوئنت در Prologue  یا از طریق تاجر حاضر در کنار پل St. Gregory در منطقه Gildorf بدست بیاورید.

در ادامه می‌توانید برخی از مهمترین تغییرات آپدیت 1.20 بازی The Witcher 3 را مطالعه کنید. پیشنهاد می‌کنم لیست کامل جزئیات ۶ صفحه‌ای را هم مشاهده کنید.

بصری:

گیم‌پلی

  • بروزرسانی توضیحات مربوط به معجون بلیزارد برتر‌ (Superior Blizzard)
  • معجون اکنون هر زمان که دشمن کشته شد، زمان را در دوره‌ای کوتاه آرام می‌کند. علاوه‌ بر این، در طول این مدت در صورت فعال بودن ۳ آدرنالین پوینت (Adrenaline Points)، استقامت (Stamina) خالی نخواهد شد.
  • رفع مشکلی که به موجب آن شاخص شارژ Oil در New Game Plus به شکل اشتباهی ظاهر می‌شد.
  • رفع مشکلی که به واسطه آن مهارت Flood of Anger  می‌توانست به صورت بی‌وقفه تاثیر Sign‌ها را افزایش دهد.
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد غلاف شمشیر شخصیت سیری در شرایط خاص محو شود.
  • رفع مشکلی که به موجب آن صدمه وارده توسط بمب Northern Wind می‌توانست اشتباه محاسبه شود.
  • رفع مشکلی که به واسطه آن مجموع امتیازات تجربه در زمان رسیدن به سطح  ۷۰ یا استفاده از Potion of Clearance می‌توانست منفی شود.
  • رفع مشکل خاصی در پلتفرم رایانه‌های شخصی که به واسطه آن حتی در صورت تغییر تنظیمات هم تنها دکمه E می‌توانست صندوق‌ها را باز کند.

این بروزرسانی نه تنها جهت رفع مشکلات موجود در The Witcher 3 بلکه برای آماده‌سازی بازی جهت انتشار بسته الحاقی Blood and Wine منتشر می‌شود. در حالی که تاریخ انتشار دقیقی برای انتشار بروزرسانی اعلام نشده است، با این حال می‌دانیم که قبل از تاریخ ۳۱ می (۱۱ خرداد) شاهد انتشار این بروزرسانی خواهیم بود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده