// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

The Witcher 3 تاکنون ۸/۵ میلیون دلار سود برای توسعه دهندگان به همراه داشته است

طبق تازه‌ترین گزارش مالی سی‌دی پراجکت رد، بازی The Witcher 3: Wild Hunt با ایجاد سودِ ۸/۵ میلیون دلاری، موفقیت فوق‌العاده‌ای را برای این کمپانی لهستانی به همراه آورده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ظاهرا سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در حال سپری کردن روزهای پرسودی است. با توجه به تازه‌ترین گزارش این شرکت، بازی The Witcher 3: Wild Hunt تنها در طول سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ توانسته ۸/۵ میلیون دلار سود را برای سازندگان‌اش رقم بزند. این مسلما خبر خوبی برای توسعه‌دهندگان شرکت مذکور است؛ چرا که آن‌ها در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته، با ضرر مالی روبه‌رو شده بودند.

پیوتر نیلوبوویچ، معاون رئیس سی‌دی پراجکت رد، در مقاله‌ای از موفقیت سومین شماره‌ی Witcher در سه دوره‌ی سه‌ماهه‌ی پیاپی خبر داده است. آدام کیچینسکی، رئیس کمپانی، هم در رابطه با فروش خوب این بازی گفته است:

بازی نقش‌آفرینیِ (RPG) خوب برای سال‌ها می‌فروشد و ما می‌توانیم از این فروش برای تداوم بخشیدن به حفظ تعلق‌خاطر بازیکنان بهره ببریم. دهم ماه مه (۲۱ اردیبهشت) تاریخ عرضه‌ی Blood and Wine، دومین بسته الحاقی بازی، را اعلام و عنوان کردیم که این بسته در تاریخ ۳۱ مه (۱۱ خرداد)، یعنی کمتر از سه هفته‌ی دیگر، منتشر می‌شود. ما امیدواریم بازیکنان و همچنین روزنامه‌نگاران صنعت [بازی‌سازی]، نظر مساعدی نسبت به [این بسته‌الحاقی بازی] داشته باشند.

The Witcher 3: Blood and Wine، آخرین بسته‌الحاقی بازی، طبق اعلام سی‌دی پراجکت رد در تاریخ ۳۱ مه (۱۱ خرداد) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده