نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸

پوسترهای E3 2016 بازی Horizon: Zero Dawn در سطح شهر لس‌ آنجلس نصب شدند

از آن‌جا که تنها دو هفته به آغاز برگزاری نمایشگاه E3 2016 و کنفرانس‌های خبری شرکت‌های بزرگ باقی مانده، از هم‌اکنون روند تبلیغات بازی‌ها و نصب پوسترهای بزرگ در سطح شهر لس‌ آنجلس آغاز شده که یکی از آن‌ها، متعلق به بازی انحصاری Horizon: Zero Dawn است.

Horizon: Zero Dawn، جدیدترین ساخته استودیوی گوریلا گیمز، از همان روزهای اول معرفی، نگاه منتقدین و هواداران را به خود معطوف کرده و تقریبا پای ثابت کنفرانس‌های کمپانی سونی در رویدادها و همایش‌های بزرگ مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای بوده است. این اثر جهان‌باز و نقش‌آفرینی‌محور، با ترکیبی هنرمندانه از المان‌های پسا-آخرالزمانی، پای موجودات روباتیکِ غول‌آسا را به جهان انسان‌هایی کشانده است که می‌خواهند در میان خرابه‌های تمدن پیشرفته قبل از خودشان، «انسانیت» را از نو آغاز کنند؛ از همین رو و بر اساس تریلرهای پیشین بازی، انتظار تجربه‌ای بدیع و نوآورانه از گیم‌پلی Horizon: Zero Dawn می‌رود که به احتمال زیاد، شاهد قسمت‌های جدیدی از آن در نمایشگاه E3 امسال خواهیم بود.

تصاویر مربوط به پوسترهای جدید بازی که توسط حساب رسمی توییتر گوریلا گیمز منتشر شده، حاکی از تبلیغات گسترده بازی در سطح شهر لس‌ آنجلس و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری نمایشگاه‌ E3 2016 است. در یکی از این پوسترها، الوی، شخصیت اصلی بازی، با حالتی تهاجمی در مقابل یکی از آن موجودات روباتیک دایناسورشکل که با نام تاندرجاو (Thunderjaw) شناخته می‌شود، قرار گرفته است و شعار «زمین دیگر متعلق به ما نیست» نیز در بالای تصویر دیده می‌شود:

ption id="attachment_133700" align="aligncenter" width="520"]Horizon Zero Dawn E3 2016 Poster «زمین دیگر متعلق به ما نیست». پوستر E3 2016 بازی Horizon: Zero Dawn بر دیوار یکی از ساختمان‌های مرکز شهر لس‌ آنجلس.

استودیوی سازنده در هنگام انتشار این تصویر بر روی حساب توییتر خود، این‌گونه نوشت:

یک تاندرجاو با چشمانی تیزبین، مرکز شهر لس‌ آنجلس را در نظر دارد!

بنابر آخرین شایعات، عرضه Horizon: Zero Dawn تا سال ۲۰۱۷ میلادی به تعویق افتاده است، اما بر اساس برنامه زمانی رسمی سونی، این بازی کماکان در ماه‌های باقی‌مانده از سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در راستای سایر اخبار مرتبط با این اثر، پیش از این استودیوی گوریلا گیمز گفته بود که به نظر آن‌ها، وجود یک بخش تک‌نفره غنی در بازی، از اهمیت بیش‌تری نسبت به بخش چندنفره برخوردار است. همچنین به گفته سازندگان، جهان بازی بسیار بزرگ و سرشار از شخصیت‌ها و ماموریت‌های متنوع خواهد بود.

منبع: GamingBolt


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده