نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

تاریخ و ساعت برگزاری کنفرانس E3 سونی مشخص شد

کمپانی ژاپنی سونی، امروز به طور رسمی، تاریخ و ساعت دقیق برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Sony، امروز آغاز به فرستادن دعوت‌نامه‌های کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 به رسانه‌ها کرد. در این دعوت‌نامه‌ها، تاریخ و ساعت دقیق کنفرانس این کمپانی ژاپنی مشخص شد. بر این اساس در روز ۱۳ ژوئن ساعت ۱۸ به وقت محلی (به وقت ایران، این تاریخ مصادف است با سه‌شنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۵:۳۰ بامداد)، سونی کنفرانس خود را در سالن شراین لس آنجلس که فقط چند دقیقه با محل برگزاری نمایشگاه E3 فاصله دارد، برگزار خواهد کرد.

در دعوت‌نامه‌های ارسال شده، هیچ اشاره‌ای به محتویاتی که قرار است در این کنفرانس ارائه شود، نشده است اما به احتمال بسیار زیاد،‌ باید منتظر حضور پرقدرت پلی‌استیشن VR باشیم زیرا در پاییز سال جاری، قرار است این هدست واقعیت مجازی به دست طرفداران برسد. همچنین احتمال می‌رود که در این کنفرانس، سونی اطلاعات تازه‌ای از نسخه بهبود یافته پلی‌استیشن 4 که بر اساس شایعات در دست ساخت دارد، ارائه کند. البته به استناد یک منبع داخلی، این کنسول در E3 2016 معرفی نخواهد شد.

صبح همان روز و در ساعت ۹:۳۰ به وقت محلی (دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۹ شب به وقت تهران) نیز مایکروسافت کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. اما دیگر شرکت ژاپنی یعنی نینتندو، هیچ کنفرانسی در این نمایشگاه ندارد. در سال‌های اخیر به برنامه‌های این شرکت ژاپنی موسوم به Nintendo Direct عادت کرده بودیم. دو کمپانی الکترونیک آرتز و اکتیویژن نیز مانند نینتندو، در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت و به جای آن،‌ الکترونیک آرتز مراسم مخصوص به خود را با نام EA Play برگزار خواهد کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده