نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۴

مجله Edge عرضه بازی The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ را تایید کرد

در جدیدترین شماره مجله‌ی اج (EDGE) به نقل از فومیتو اودا، گفته شده است که بازی The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. وی جزئیات جدیدی از گیم‌‎پلی بازی را نیز به اشتراک گذاشته است. با زومجی همراه باشید.

هنگامی که برای اولین بار تصاویر مربوط به بازی The Last Guardian را دیدیم به نظر می‌آمد بازی منحصربفردی باشد. خیلی از ما با این بازی خندیدیم، گریه کردیم و همگی برای آن هیجان زده بودیم. اما پس از آن این بازی تأخیر خورد و به فراموشی سپرده شد و با اینکه هر چند ماه یک بار به ما اطمینان داده می‌شد بازی The Last Guardian  «هنوز هم واقعی است» و «هنوز هم عرضه خواهد شد»، روند توسعه‌ی آن نامعلوم بود. حال یکی دیگر از این ادعاها از طرف مجله‌ی اج مطرح شده است.

در آخرین شماره از مجله‌ی اج که دیروز عرضه شده، جزئیات جدیدی از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشته شده‌اند، اما مهمتر از آن یک بازه زمانی در سال ۲۰۱۶ برای عرضه‌ی بازی مشخص شده است. این ادعا مستقیماً از طرف فومیتو اودا (Fumito Ueda) ، کارگردان بازی،  مطرح شده است:

از آنجایی که امسال سال عرضه‌ی بازی است، من یکسری نگرانی‌هایی دارم اما در عین حال بسیار هیجان زده هستم.

بر اساس توضیحات اودا، شخصیت پسر بچه در بازی یک «سپر آینه‌وار دارد که می‌تواند به طرف سطوح نشانه بگیرد» و تریکو، موجود افسانه‌ای بازی، می‌تواند «می‌تواند یک پرتو ویرانگر از نور قرمز را از دم خودش شلیک کند» که می‌توان از آن در کنار سپر استفاده کرد. ما قطعاً می‌توانیم شاهد شکل گیری یکسری معماهای عالی بر مبنای این دو قابلیت باشیم، مخصوصا که تریکو «تلاش‌های شما برای رام کردنش را نادیده می‌گیرد.» اودا با گفتن اینکه تریکو به «اندازه‌ی کافی»  رام هست و اینکه او «تمایلات مختص به خودش را دارد»، تأکید کرده که نمی‌خواهد شما تریکو را کاملاً کنترل کنید. در همین راستا، نقش تریکو «دو پهلو» خواهد بود و الزاماً در تمام لحظات مفید نخواهد بود.

خیلی از افراد ممکن است پس از انتظار طولانی مدت برای عرضه‌ی یک بازی با خود بگویند که این بازی «دیگر برای من اهمیتی ندارد»، اما زمانی که عرضه شد بسیاری از آنها بلافاصله بازی را تهیه می‌کنند. اگر که شرکت سونی واقعاً قصد داشته باشد بازی The Last Guardian  را در سال ۲۰۱۶ عرضه کند، احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در E3 2016 خبرهایی در خصوص آن بشنویم. به نظر شما بازی «آخرین نگهبان» امسال عرضه خواهد شد؟

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده