نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بازی‌های The Last Guardian و Gran Turismo Sport در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

سال ۲۰۱۶ را می‌توان به جرات یکی از بهترین سال‌های کاربران سونی نامید؛ چراکه امسال شاهد عرضه بازی‌های بزرگ و جذابِ انحصاری خواهیم بود. به تازگی اعلام شده که دو بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4، یعنی The Last Guardian و Gran Turismo Sport ، در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد.

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت ( که هنوز هم در اروپا با نام سونی کامیپوتر اینترتینمنت شناخته می‌شود) مدتی بود که هیچ خبر و اطلاعاتی از دو بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4، یعنی The Last Guardian و Gran Turismo Sport، منتشر نمی‌کرد؛ اما حال پس از گذر چند ماه به نظر می‌رسد این موضوع پایان یافته است. واضح است که اگر هر دو بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شوند، خیلی‌ها متعجب خواهند شد؛ چراکه سونی درمورد اعلام تاریخ انتشار بازی‌ها اصلا سابقه خوبی ندارد و معمولا چند بار، تاریخ انتشار هر بازی را به تعویق می‌اندازد!

فیلیپ کاردون،  معاون اول مدیرکل سونی کامیپوتر اینترتینمنت در اروپا، در مصاحبه اخیر خود از برنامه‌های سونی برای عرضه این دو بازی در سال ۲۰۱۶ گفته است:

برای خیلی‌ها، سال ۲۰۱۵ به‌عنوان سالی فوق‌العاده برای نسل هشتم قلمداد می‌شود؛ اما ما معتقد هستیم که ۲۰۱۶ سالی پربارتر و شکوهمندتر خواهد بود. سال ۲۰۱۶ سال بهتری برای نرم‌افزارها و صد البته سخت‌افزارها خواهد بود. ما انتظار داریم در سال ۲۰۱۶ نیز تعداد زیادی کنسول بفروشیم. خودتان بهتر می‌دانید که پروژه اصلی سونی، یعنی بازی Uncharted 4: A Thief’s End، نیز در همین سال منتشر می‌شود. Uncharted 4: A Thief’s End همراه با بازی‌های Gran Turismo و The Last Guardian  بزرگترین پروژه‌های سونی را در سال ۲۰۱۶ تشکیل می‌دهند؛ البته نباید از عرضه پلی‌استیشن VR هم غافل شد!

با توجه به گفته‌های بالا، می‌توان از انتشار دو بازی The Last Guardian و Gran Turismo Sport در سال ۲۰۱۶ اطمینان خاطر پیدا کرد. در راستای جدیدترین اخبار مربوط به انحصاری‌های سونی، چندی پیش در قالب یک شایعه  اعلام شد که بازی Horizon: Zero Dawn تا اوایل سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است و با توجه به عدم اشاره فیلیپ کاردون به انتشار این بازی در ۲۰۱۶، می‌توان گفت که آن شایعه حقیقت دارد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده