نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

بازی Gears of War ممکن بود بخش چندنفره نداشته باشد

کلیف بلزینسکی، خالق سری بازی‌های Gears of War، در مصاحبه خود با سایت IGN  اعلام کرد نسخه اصلی بازی Gears of War ممکن بود فاقد بخش چندنفره آنلاین باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

از نظر بسیاری از طرفداران بازی Gears of War، بخش چندنفره آنلاین جزئی جدایی‌ناپذیر از این سری محبوب است. اما کلیف بلزینسکی، خالق Gears of War‌، در مصاحبه خود با سایت IGN اعلام کرد در قسمت اول این مجموعه، تقریبا برنامه‌ای برای ساخت بخش چندنفره وجود نداشت. او گفت:

ما همیشه در ساخت بازی‌های خود، حتی در ساخت بازی اخیرمان (‌LawBreakers) گفتیم که در حال ساخت یک اتوبان هستیم که ماشین‌ها مسافت ۹۰۰۰ مایلی را با سرعت زیاد در یک ساعت طی خواهند کرد. زمان ساخت بازی Gears of War، مایکروسافت ما را تحت فشار قرار داده بود تا بازی در تعطیلات کریسمس منتشر شود، و واقعا آنها فکر نمی;‌کردند گیم‌پلی بازی که براساس کاورگیری است اینقدر جذاب باشد.

بلزینسکی درباره ساخت بخش چندنفره بازی Gears of War نیز صحبت کرد. تیم سازنده بازی در زمان ساخت Gears of War چند نقشه با حال‌و‌هوای بازی Counter Strike طراحی کرده و ایده جدیدی را در سر داشتند که بر اساس آن، بین هر دور بازی، بازیکنان بتوانند اسلحه جدیدی بخرند. راد فرگوسن، تهیه‌کننده Gears of War و کارگردان Gears of War 4، پیشنهاد داد که برای جلوگیری از مشکلات تعادل بازی و همچنین مواردی که مربوط به رابط کاربری می‌شد، آنها اسلحه‌های قوی‌ و قدرتمندی را در سرتاسر نقشه بازی قرار دهند که این کار باعث تشویق بازیکنان برای بیرون آمدن از سنگرها (کاورگیری) و حرکت در نقشه می‌شد.

بلزینسکی همچنین نظر خودش را درباره بهترین نسخه از مجموعه Gears of War عنوان کرد:

بیشتر طرفداران نسخه اول بازی Gears of War را دوست دارند ولی من به شخصه بازی Gears of War 3 را بیشتر از بقیه نسخه‌ها دوست داشتم، ما زمان ساخت این بازی باتجربه‌تر از قبل بودیم و با هیجان بیشتری مشغول به ساخت بازی Gears of War 3 شدیم. ما کاراکترهای متفاوتی مانند شخصیت‌های زن را به نبردها اضافه کردیم و موارد متفاوت زیادی را به بازی Gears of War 3 آوردیم.

بازی Gears of War 4 در روز ۲۰ مهر سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برروی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده