نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۷

بخش رقابتی Overwatch احتمالا تا اوایل تابستان به بازی اضافه می‌ شود

کارگردان Overwatch اعلام کرد که بخش رقابتی (Competitive Play) احتمالاً تا اواسط تیرماه به این بازی اضافه خواهد شد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

سرانجام عرضه‌ی رسمی Overwatch آغاز شد و طرفداران بلیزارد اکنون می‌توانند با خریداری این بازی، دست‌پخت کمپانی محبوب‌شان در سبک‌های تیراندازی اول شخص و MOBA را بچشند. اما این اثر فعلا دارای بخش رقابتی یا همان مسابقات رده‌بندی نیست و ظاهراً بازیکنان برای دسترسی به این بخش باید تا حدود یک ماه دیگر منتظر بمانند.

جف کاپلان، کارگردان Overwatch، به‌تازگی در جلسه‌ی پرسش و پاسخی که در فیسبوک برگزار شد، به تعدادی از سؤالات علاقه‌مندان این بازی جواب داد. وی گفت که سازندگان در حال حاضر بر روی توسعه دادن بخش رقابتی تمرکز کرده‌اند و با این حساب، احتمالاً با اولین بروزرسانی بزرگ اورواچ شاهد اضافه شدن آن به بازی خواهیم بود. این بروزرسانی قرار است در نیمه‌ی دوم ژوئن (اواخر خرداد تا اواسط تیرماه) منتشر شود.

خبر دیگر آنکه ویدیوهای تبلیغاتی Overwatch، که ماجراهایی را با حضور شخصیت‌های بازی به تصویر می‌کشند، قرار است طی یک «فصل» دیگر ادامه پیدا کنند. فصل یکم این مجموعه اخیراً با داستانی با محوریت شخصیت Soldier 76 به پایان رسید و گفته می‌شود که در فصل دوم نظاره‌گر ویدیویی با حضور Roadhog خواهیم بود.

بخش رده‌بندی Overwatch قرار بود در زمان انتشار نسخه‌ی نهایی این اثر در دسترس بازیکنان قرار داشته باشد، اما پس از دریافت و بررسی بازخوردهای مختلف طی فاز آزمایشی محدود (Closed Beta)، سازندگان تصمیم گرفتند که این ویژگی را حذف و در تاریخ دیگری به بازی اضافه کنند. کمپانی Blizzard همچنین قصد دارد تا با متقلبان این بازی برخوردی جدی داشته باشد.

بازی Overwatch هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل ویندوز قابل خریداری است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده