نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

تماشا کنید: علاقه سازندگان بازی Resident Evil Revelations به ادامه این سری

مجموعه بازی‌های Resident Evil یکی از محبوبترین بازی‌های ژانر وحشت و بقا است که در نسخه‌های آخر خودش موفق عمل نکرد. حالا سازندگان بازی Resident Evil Revelations در مصاحبه‌ای از علاقه‌شان برای ادامه‌ی سری و کند‌و‌کاو در شخصیت‌های فرعی صحبت کرده‌اند.

مجموعه بازی‌های Resident Evil همیشه مورد توجه گیمر‌های سبک وحشت و بقا بوده است و به خصوص گیمر‌های قدیمی‌تر با نسخه‌های اول آن بر روی پلی‌استیشن 1 خاطرات فراوانی دارند. اما کپ‌کام، سازنده‌ی این سری، در نسخه‌های آخر موفق عمل نکرد و با انتقاد طرفداران و منتقدین رو به رو شد. به تازگی هم شایعاتی منتشر شده است که این شرکت بر روی ساخت Resident Evil 7 کار می‌کند. این روز‌ها همزمان با جشن بیست سالگی مجموعه‌ی Resident Evil، کپ‌کام ویدئویی را از سری Revelations این مجموعه منتشر کرد.

در این ویدئو میچیتِرو اُکابه، تهیه کننده و یاسوهیرو آنپو، کارگردان بازی، در مورد اختصاص دادن سری Revelations به پرداختن به نکاتی که در سری اصلی بازی به آن‌ها اشاره نمی‌شود صحبت می‌کنند و درباره‌ی پتانسیل‌های این سری برای آینده بحث می‌کنند. اُکابه در این مورد می‌گوید:

من همچنین علاقه دارم تا Revelations را به عنوان سری فرعی بازی ادامه دهیم. به نظر من بهترین چیزی که در مورد این سری می‌تواند اتفاق بیوفتد، بازگرداندن و پرداختن به شخصیت‌هایی است که پیش از این حضور کمرنگ‌تری در این مجموعه داشته‌اند. سری Revelations همچنین به ما این اجازه را می‌دهد تا به کند و کاو داستانهایی که بین وقایع نسخه‌های اصلی اتفاق می‌افتد بپردازیم. بنابراین، اگر بتوانیم به ساخت بازی‌هایی ادامه دهیم که باب میل طرفداران باشد، انتظار دارم که آن‌ها هم بیشتر لذت ببرند. من می‌خواهم که ما در کپ‌کام این موضوع را تقویت کنیم و اگر سری Revelations را با همان سبک وحشت خاص این سری بسازیم (و به ریشه های آن پایبند باشیم) به گمانم طرفدارانمان هم از این کار استقبال کنند.

resident_evil_characters_wallpaper_by_trivialjohn-d86yird-1130x610بعلاوه، آنپو و اُکابه در جای دیگری در این گفت و گوی ویدئویی در مورد تمرکز بر روی ارائه‌ی تجربه‌ای داستان محور در اولین نسخه‌ی Revelations و عرضه‌ی اپیزودیک Revelations 2 هم صحبت می‌کند.

این روزها گزارش‌هایی هم منتشر شده است مبنی بر اینکه کپ‌کام قصد دارد نسخه‌ی اصلی بعدی این مجموعه یعنی Resident Evil 7 را ماه آینده در نمایشگاه E3 2016 معرفی کند. با وجود اینکه هنوز این شرکت این شایعات را تایید نکرده است اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود که نسخه‌ی جدید خوشبختانه به ریشه‌های این مجموعه باز خواهد گشت. همچنین شایعه شده است که جُردن آمارو که پیش از این بر روی پروژه‌های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و P.T (Silent Hills) کار کرده است با این پروژه نیز همکاری خواهد داشت.

کپ‌کام پیش از این به مناسبت سالگرد بیست سالگی رزیدنت ایول، قیمت بازی‌های این سری را بر روی شبکه‌ی پلی‌استیشن کاهش داده بود و ویدئوهای دیگری هم از خاطره بازی سازندگان با تاریخ این مجموعه منتشر کرده بود.

شما می‌توانید در ادامه ویدئوی مصاحبه با اُکابه، تهیه کننده، و یاسوهیرو آنپو، کارگردان Resident Evil Revelations، به مناسبت 20 سالگی مجموعه بازی‌های Resident Evil را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی