// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

اولین شخصیت رایگان بازی Battleborn در تاریخ ۱۱ خرداد به بازی اضافه خواهد شد

بازی اول شخص Battleborn چندی پیش منتشر شد و توانست طرفداران زیادی را جذب و فروشی فراتر از انتظار سازندگان تجربه کند. در آخرین اخبار از این بازی اینکه قرار است اولین بسته‌ی الحاقی رایگان آن شامل یک شخصیت جدید، ۱۱ خرداد ماه منتشر شود. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی Battleborn، کمپانی گیرباکس سافت‌ویر اعلام کرد که اولین شخصیت از پنج شخصیت رایگان بازی در اواخر ماه جاری میلادی (۱۱ خرداد ماه)  در کنار دوبرابر شدن میزان XP کسب شده در دسترس قرار خواهد گرفت. این شخصیت جدید که Alani نام دارد یک راهبه‌ی جنگجو از نوع هیلر (Healer) و اهل الدرید (Eldrid) است. کسانی که پیش‌تر نسخه‌ی Digital Deluxe یا Season Pass این بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند چند روز زودتر و از سه‌شنبه ۴ خرداد ماه با آن بازی کنند. این مساله در مورد کسانی که در اجرای آزمایشی بازی بر روی پلی‌استیشن 4 شرکت داشته‌اند نیز صدق می‌کند.

آلانی یکی از اعضای قوم الدرید است که از بچگی به عنوان یک هیلر آموزش دیده اما در نهایت مجبور شده که تبدیل به یک جنگجو شود. وی تنها بازمانده‌ایست که می‌تواند در مقابل امپراطوری Rendain's Jennerit که تمامی اقیانوس‌های دنیای وی را تصرف کرده، مبارزه کند. وی در دنیایی که سراسر از اقیانوس‌های وسیع پوشیده شده، قدرت‌های خود را معطوف به استفاده از آب کرده و به وسیله‌ی آن به دشمنان ضربه می‌زند و به دوستان خود کمک می‌کند. بر خلاف سایر شخصیت‌ها، شما برای بازی کردن با آلانی باید به میزان ۴۷/۵۰۰ اعتبار در بازی پرداخت کنید. در این راستا کمپانی Gearbox Software امکان جدیدی با نام Hero Key معرفی کرده که کاربران دارای نسخه‌ی Digital Deluxe و Season Pass به محض معرفی یک شخصیت جدید، یک کلید قهرمان جدید دریافت می‌کنند و می‌توانند با آن هر شخصیتی را که دوست دارند باز کنند. البته اگر شما بخواهید با این کلید شخصیتی را باز کنید، بعدها قادر خواهید بود با انجام موارد معمولی مورد نیاز برای باز کردن آن شخصیت، این کلید را مجددا از آن خود کرده و از آن استفاده کنید.

کاربرانی که نسخه‌ی آزمایشی را روی پلی‌استیشن 4 بازی کرده‌اند، در کنار دسترسی زودهنگام به شخصیت Alani، یک Hero Key دریافت خواهند کرد و به محض انتشار بسته‌ی الحاقی First Story Operation،  آن را نیز دریافت خواهند کرد. همچنین اگر شما جزو این کاربران باشید و نسخه‌ی Digital Deluxe یا Season Pass را نیز سفارش داده باشید، یک کلید قهرمان دیگر نیز دریافت می‌کنید. گیرباکس اعلام کرده که این بسته تنها بخشی از چندین بسته‌ی الحاقی رایگان در کنار سایر بسته‌های پولی است. چهار شخصیت رایگان دیگر نیز به مرور زمان به بازی اضافه خواهند شد. بسته‌های پولی نیز شامل مواردی از جمله مراحل داستانی جدید و پوسته‌ها خواهند بود. در پایان قابل ذکر است که شما در بازی Battleborn از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۰ ماه می) تا ۵ خرداد ماه (۲۵ ماه می) قادر خواهید بود در مراحل داستانی بازی یا مسابقات چند‌نفره‌ی آنلاین با سرعتی دو برابر معمول درجه‌ی شخصیت و فرماندهی خود را ارتقا دهید (Command Rank and Character Rank). همچنین اگر مایل به تجربه نسخه پی‌سی بازی هستید، سیستم مورد نیاز این بازی را می‌توانید در زومجی مشاهده کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده