نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

هفتم خرداد، دومین «هدف فراری» به بازی Hitman اضافه می شود

تاکنون دو اپیزود از بازی Hitman به‌صورت جهانی عرضه شده اند و توانسته‌اند فعلا خود را خوب جلوه دهند. مدتی پیش اولین «هدف فراری» (Elusive Target) به این بازی اضافه شد و حال تاریخ اضافه شدن دومین هدف فراری اعلام شده است.

کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی هیتمن، دومین هدف فراریِ هیتمن در این بازی را به نمایش گذاشت. به گفته این کمپانی، دقیقا همچون هدف اول، این هدف فراری نیز در یک دوره زمانیِ به‌خصوص در بازی قرار داده می‌شود و سپس از بازی برداشته می‌شود و همچنین بازیکنان برای ترور او تنها می‌توانند از یک گلوله استفاده کنند.

«نماینده‌ی مجلس» (The Congressman) دومین هدف فراری بازی Hitman محسوب می‌شود و به گفته اسکوئر انیکس، زمان حضور او در بازی «بسیار کوتاه» خواهد بود و اگر هیتمن در طول ماموریتِ ترور او بمیرد، دیگر نخواهد توانست مرحله را از اول اجرا کند و بنابراین شانس کشتن او را از دست خواهد داد. به‌علاوه اگر زمانِ تعیین شده برای انجام ماموریت، قبل از اینکه ماموریت را به پایان برسانید به اتمام برسد، هدف شما فرار می‌کند و دست شما از او کوتاه می‌شود. لازم به ذکر است که تنها راهِ شکست شما در برابر این هدف، تنها دو راهِ مذکور است.

اسکوئر انیکس درمورد این هدف فراری گفت:

شما نخواهید توانست او [نماینده‌ی مجلس] را در حالتِ Instinct بازی ببینید، همچنین نقشه‌ی کوچکِ بازی و مکان‌هایی که این هدف در آن‌ها قرار دارد، برای شما نشان داده نخواهد شد [و شما باید خودتان او را پیدا کرده و بکشید.]

اهداف فراری به‌طور مخصوص ساخته می‌شوند، [یادتان باشد که این] اهدافِ منحصربه فرد فقط برای مدت محدودی در بازی حضور خواهند داشت [و بعد از آن، ناپدید خواهند شد.]

ption id="attachment_131896" align="aligncenter" width="755"]مرد کنگره‌ای؛ دومین هدف فراری هیتمن نماینده‌ی مجلس؛ دومین هدف فراری هیتمن

نکته قابل ذکر در این‌مورد این است که این هدف فراری فقط برای کسانی که اپیزود دوم بازی را تهیه کرده باشند، در دسترس خواهد بود. همانطور هم که احتمالا می‌دانید، اپیزود دوم بازی در Intro Pack بازی گنجانده نشده بود. اپیزود دوم بازی را هم‌اکنون می‌توانید تهیه کنید و به واسطه‌ی آن، با انتشار اپیزودهای بعدی، به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشید و داستان بازی را دنبال کنید.

در روز نوزدهمِ ماهِ میِ سال جاری میلادی (۳۰ اردیبهشت ۹۵) بود که Io Interactive آمار و اطلاعات جالبی را از اولین هدف فراری بازی Hitman منتشر کرد. بر طبق اطلاعات منتشر شده در آن مطلب، از میان کسانی که قصد ترور اولین هدف فراری بازی را داشتند، تنها ۵۳ درصدشان توانستند با موفقیت این کار را انجام دهند که در میان این ۵۳ درصد، حدودا ۹/۹ درصد بازیکنان توانستند به صورت کاملا مخفی، اولین هدف فراری را ترور کنند و در واقع، رتبه «Silent Assassin» را برای خود ثبت کنند. تعجب نکنید که تنها این درصد کم از بازیکنان توانسته‌اند چنین رتبه‌ای بگیرند؛ چراکه به دست آوردن آن، چندان کار راحتی نیست. برای به دست آوردن رتبه‌ی Silent Assassin باید همچون یک قاتل حرفه‌ای، تنها هدف موردنظر خود را بکشید و از کشتن هر سرباز دیگری خودداری کنید و پس از کشتن هدف، جسد او را بدون اینکه کسی ببیند مخفی کنید.

چندی پیش بود که یک مرحله‌ی Escalation جدید به نام The Scorpio Directive به بازی اضافه شد. لازم است بدانید که این مرحله نیز در شهر ساپینزا (شهرِ اپیزود دوم) به وقوع می‌پیوندد. کمپانی Io Interactive در نهایت گفت که تا قبل از برگزاری نمایشگاه E3 2016 تاریخ انتشار اپیزود سوم – که در مراکش جریان دارد - را نیز مشخص خواهد کرد. در برنامه‌های اسکوئر انیکس برای E3 امسال دیدیم که قرار است اپیزود سوم Hitman در این نمایشگاه، قابل بازی باشد.

ما در زومجی، اخیرا اپیزود دوم بازی Hitman را زیر ذره‌بین بردیم و با اعطای نمره ۷/۵ به آن، در نتیجه‌گیری خود گفتیم:

اپیزود دوم بازی Hitman دست‌پخت جدید Io Intractive است و توانسته بهبود‌یافته‌تر از اپیزود اول ظاهر شود؛ وجود داستانی جنایی در کنار گیم‌پلی روان، بازی را هرچه بیشتر جذاب کرده و موجب شده ادامه بازی برای هر کسی جذاب شود. اپیزود دوم Hitman با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش بازی است که تجربه آن به شدت توصیه می‌شود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده