نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۱

دومین آپدیت بزرگ بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 در تابستان عرضه می‌شود

الکترونیک‌آرتز کانادا، ناشر بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2، اعلام کرد که مشغول کار بر روی دومین بروزرسانی این بازی با نام Trouble in Zombopolis: Part One است که قرار است محتویات جدیدی را به صورت رایگان به بازی اضافه کند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص با محیطی شلوغ و هیجان‌انگیز است که اولین بار در E3 2015 به علاقه‌مندان معرفی و اوایل امسال هم عرضه شد. به گفته‌ی الکترونیک آرتز کانادا، ناشر بازی، قرار است در تابستان جاری دومین بروزرسانی این بازی به صورت رایگان عرضه شود.

garden warfare 2این بروزرسانی Trouble in Zombopolis: Part One نام دارد و اینطور که از اسمش پیداست، قرار است اولین بخش از اولین بسته‌ی توسعه‌ی چند بخشی این مجموعه باشد. این بروز رسانی محیطی کاملا جدید به نام شهر Zombopolis را به بازی اضافه می‌کند. به گفته‌ی جاستین ویبه، کارگردان هنری Garden Warfare 2، شهر Zombopolis بزرگترین شهر زامبی‌هاست که تا کنون توسط سازندگان این مجموعه ساخته شده است. Zombopolis محل نقشه‌ی جدید Herbal Assault خواهد بود.

در متروپُلیس، شخصیت دکتر Zomboss دوباره حیات گیاهان را با اسلحه‌ی جدیدش به نام Mega Zombot تهدید می‌کند. او در این شهر کاراکتر زامبی جدیدی را با نام bacon-caped crusader در اختیار خواهد داشت که با نام Breakfast Brainz نیز شناخته می‌شود. در مقابل جناح گیاهان هم سلاح Toxic Citron را خواهند داشت تا با این شخصیت مقابله کنند.

بروزرسانی Trouble in Zombopolis: Part One همچنین ۱۲۰۰ آیتم جدید شخصی‌سازی را به عنوان Zany Zombopolis Pack در اختیار شما می‌گذارد. این بروزرسانی باگ‌های بازی را هم برطرف می‌کند و یک سری تغییرات را در بازی به وجود می‌آورد. شما می‌توانید اطلاعات کامل این بروزرسانی را در سایت بازی بخوانید.

اولین بروزرسانی بازی Graveyard Variety Pack نام داشت که حدود دو ماه پیش به صورت رایگان عرضه شد و دومین بروزرسانی بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 را هم می‌توانید در همین تابستان به صورت رایگان دریافت کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده