// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه پیش نمایش بازی Subnautica هم‌اکنون بر روی ایکس باکس وان

طرفداران کنسول ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند بازی Subnautica  یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبکه استیم را به صورت محدود بر روی کنسول خود تجربه کنند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

بازی Subnautica هم‌اکنون بر روی کنسول ایکس باکس وان قابل بازی بوده ولی در قالب پیش‌نمایش و محدود، این موضوع بدان معنا است که افراد برگزیده باید بازی را تست کرده و در فاصله‌ی زمانی کوتاه، منتظر انواع بروزرسانی برای این بازی باشند که در سبک اول شخص ساخته شده و در دنیای بیگانه و عجیب زیر آب جریان دارد .

در این بازی گیمرها باید با غواصی در زیر آب یا با استفاده از زیردریایی در جستجوی غذا و انواع وسایل برای زنده ماندن باشند. Subnautica از دسامبر ۲۰۱۴ تاکنون در شبکه استیم منتشر شده و این اولین بار است که شاهد این بازی بر روی یک کنسول خانگی هستیم. اکنون شاهد توضیح رسمی سازندگان در خصوص بازی هستیم:

بازی هم‌اکنون در مراحل ساخت قرار داشته و حتی این احتمال که بازی هیچ‌گاه تکمیل و به مرحله انتشار نرسد وجود دارد. خرید را زمانی انجام دهید که ازوضعیت کنونی این بازی که در حال تکمیل شدن است راضی باشید. در دنیایی که پر شده از منابع گوناگون، موجودات عجیب و بزرگ، صخره‌های مرجانی، آتش‌فشان‌ها و... خود را به جریان آب سپرده و در این دنیا بزرگ سعی در بقا داشته باشید.

منبع: WinBeta


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده