نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۹

الکترونیک آرتز: اگر منطقی باشد برای نینتندو NX بازی می سازیم

کمپانی الکترونیک آرتز می‌گوید که اگر پشتیبانی از کنسول Nintendo NX را اقدامی منطقی تشخیص دهد، چنین کاری را انجام خواهد داد. با زومجی همراه باشید.

پاتریک سودرلاند (Patrick Soderlund)، معاون اجرایی استودیو‌های الکترونیک آرتز، به‌تازگی طی گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی درباره‌ی روابط این کمپانی با نینتندو و همچنین رویکرد مجموعه‌اش در برابر Nintendo NX، کنسول بعدی کمپانی ژاپنی، صحبت کرده است. به‌گفته‌ی وی، ناشر بازی‌های Battlefield هم‌اکنون «ارتباطی پایدار» با نینتندو دارد و خود او و همچنین بسیاری از کارمندان الکترونیک آرتز جزو طرفداران پر و پا قرص این کمپانی هستند. در این میان، فعالیت‌های نینتندو یکی از دلایلی بوده که باعث شده تا خود سودرلاند هم به ساختن بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند شود. معاون اجرایی استودیو‌های EA در ادامه‌ی صحبت‌های‌اش گفت درصورتی‌که «منطق حکم کند»، الکترونیک آرتز از کنسول آینده‌ی نینتندو پشتیبانی خواهد کرد.

الکترونیک آرتز  در سال ۲۰۱۱، پیش از آغاز نسل هشتم کنسول‌ها، قول «شراکتی بی‌سابقه» را به نینتندو داده بود؛ اما در عمل تنها تعداد کمی بازی را برای کنسول Wii U عرضه کرد. با این حساب، حتی اگر EA صراحتاً هم پشتیبانی‌اش را از NX اعلام کند، بازهم، دست‌کم در شرایط فعلی، نمی‌توان چنین اظهارنظری را قطعی تلقی کرد.

نینتندو ان‌ایکس قرار است در مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) به بازارها عرضه شود. نینتندو پیش‌تر اعلام کرده که قصد ندارد این کنسول را در نمایشگاه E3 2016 به نمایش بگذارد.

منابع: TechnoBuffalo / IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده