تریلر بازی Call of Duty: Infinite Warfare چهارمین ویدیوی منفور یوتیوب شد
تریلر معرفی Call of Duty: Infinite Warfare، جدیدترین بازی اکتیویژن و اینفینیتی وارد، با دریافت بیش از یک میلیون دیسلایک در بین ۱۰ ویدیوی منفور سایت یوتیوب قرار گرفت. با زومجی همراه باشید.
بله، میزان تفاوت در استقبال از بازیهای جدید Battlefield و Call of Duty نمیتوانست بارزتر از این باشد. بازی Call of Duty: Infinite Warfare هفتهی پیش در حالی معرفی شد که زمینهی علمی-تخیلی آن یک دنیا با فضای جنگ جهانی اول در Battlefield 1 تفاوت داشت.
تریلر رونمایی از Call of Duty: Infinite Warfare بیش از ۱۴ میلیون بار مشاهده شده و بیشتر از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دیسلایک گرفته که آن را در بین ویدیوهای پر دیسلایک یوتیوب، در مکان چهارم قرار داده است. در مقام مقایسه، تعداد بازدیدهای تریلر رونمایی Battlefield 1 در حال نزدیک شدن به ۱۹ میلیون است و فقط ۱۸ هزار دیسلایک دارد.
مقاله مرتبط
هفتهی گذشته طی جلسهی توضیح درآمد سه ماهه کمپانی اکتیویژن، از اریک هرشبرگ، مدیر عامل این شرکت، در مورد این دیسلایکها سؤال شد و او در جواب گفت:
اول از همه شما باید عاشق علاقهی شدید گیمرها باشید. این صنعت هیچ مشابهی ندارد و جمعیت طرفدارانی دارد که سایر صنایع از آن بیبهرهاند و ما عاشق این هستیم که طرفدارانمان طوری برخورد میکنند که انگار این سری بازی متعلق به خودشان است و یک چنین دیدگاه قدرتمندی در خصوص آن دارند. در حال حاضر تعداد زیادی فرانچایزهای سرگرمی روی زمین وجود ندارند که بتوانند به اندازهی Call of Duty علاقه و اشتیاق تولید کنند و این یک چیز خوب است.
این پاسخی کاملا سیاستمدارانه است. علاوه بر اعتراض به «Call of Duty فضایی» بسیاری از مردم بخاطر اینکه Modern Warfare Remastered به صورت جداگانه فروخته نمیشود ناراحت شدهاند. هرشبرگ تایید کرده آن عدهای که بیشتر خواهان Call of Duty کلاسیک هستند با Modern Warfare Remastered راضی خواهند شد، در حالی که دیگران میتوانند از رویکرد جدید این سری لذت ببرند:
البته ما میدانیم افرادی در جمعیت طرفداران ما هستند که دلشان برای سبک گیمپلی تماماً روی زمین تنگ شده و به همین دلیل هم هست که ما Modern Warfare Remastered را ساختیم. ولی ما همچنین میلیونها نفر را در جمع طرفدارانمان داریم که هر سال خواهان تجربیات نوآورانه در این بازی هستند و Infinite Warfare این خواسته را برآورده خواهد کرد. خبر خوب این است که امسال ما راهی پیدا کردیم تا هر دوی این [تجربیات] را در یک بسته ارائه دهیم، درحالی که جامعهی طرفدارانمان را در کنار یکدیگر نگاه داشتهایم.
او همچنین به واکنشهای دلسردکننده در زمان معرفی Black Ops 2 که در نهایت به یکی از پر فروشترین بازیهای سری تبدیل شد اشاره کرد. Call of Duty: Infinite Warfare قرار است ۴ نوامبر (۱۴ آبان) روی رایانههای شخصی، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان عرضه شود.
منبع: VG247
دیدگاه ها