// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

Valkyrie Anatomia، بازی موبایل اسکوئر انیکس، از مرز یک میلیون دانلود گذشت

Valkyrie Anatomia: The Origin، بازی موبایل کمپانی نامدار اسکوئر انیکس که اخیرا در کشور ژاپن عرضه شده بود، توانسته در مدت زمان کوتاهی به بیش از یک میلیون دانلود دست پیدا کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از رونمایی اسکوئر انیکس از بازی موبایل Valkyrie Anatomia: The Origin در اواخر فروردین امسال، اکنون طبق تازه‌ترین گزارش این شرکت، پیش درآمد بازی Valkyrie Profile توانسته با عبور از مرز ۱ میلیون دانلود جای خود را در میان بازیکنان ژاپنی محکم کند.

طبق اخبار منتشر شده، اسکوئر انیکس نیز به مناسبت این اتفاق به تمامی کاربرانی که اقدام به بازی کردن Valkyrie Anatomia: The Origin کرده‌اند، ۱۰۰۰ جم مخفی یا Secret Gem اهدا کرده است. با توجه به اعلام کمپانی سازنده، کمپین مربوطه از امروز ۹ می (۲۱ اردیبهشت)‌ ساعت ۸ صبح به وقت ایران تا ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) ساعت ۲۳:۲۹ دقیقه ادامه خواهد داشت.

مجموعه Valkyrie نخستین بار در سال ۱۹۹۹ با نام Valkyrie Profile در کشور ژاپن و برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شده بود. این مجموعه بعد‌ها در سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ با سه بازی هر یک برای یکی از پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن پورتابل، نینتندو DS و پلی‌استیشن 2 عرضه شد.

بازی Valkyrie Anatomia در تاریخ ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت) برای آیفون، آیپد و اندروید منتشر شده است. از جمله ویژگی‌های این بازی حضور یوشی‌نوری یاماگیچی در تیم تولید است که با توجه به تجربه حضور او در دو شماره قبلی، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

منبع: Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده