نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر بازی جدید موبایلی Valkyrie Anatomia The Origin

اسکوئرانیکس ناشر بازی Valkyrie Profile اخیراً عنوان کرده در حال ساخت بازی جدیدی از این سری نقش‌آفرینی است که برای گوشی‌های موبایل عرضه خواهد شد. حال تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت رسمی بازی Valkyrie Anatomia The Origin، در بروزرسانی جدید خود فاش کرد که این اثر برای آیفون، آی­پد و دستگاه‌­های اندرویدی منتشر می‌­شود. قبل از عرضه رسمی در بهار امسال، شما می‌توانید برای دسترسی سریع‌تر از طریق خود سایت، زودتر از موعد ثبت‌نام کنید. اما در نظر داشته باشید که این پیش ثبت‌نام تنها برای کشور ژاپن در نظر گرفته شده ‌است و هنوز صحبتی از ارائه نسخه بین‌المللی نشده‌ است.

علاوه بر این، تریلر جدیدی که منتشر شده نیز کاملا به زبان ژاپنی است. متاسفانه تریلر تصاویری از روند بازی را نشان نمی‌دهد و تنها شامل چند خط دیالوگ است که بر روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. بر اساس ترجمه ارائه شده از وب‌سایت سیلیکنرا این دیالوگ‌ها در ارتباط با مرگ و زندگی پس از آن است. اما موسیقی گذاشته شده روی تصاویر زیباست. شما می‌توانید در ادامه به تماشای این تریلر بنشینید:

|

اولین نسخه از سری بازی‌های Valkyrie Profile (که آناتومیا نیز بخشی از آن است و بر اساس لوگوی آن، به بازی‌های قبلی این سری شباهت دارد)، در سال ۱۹۹۹ و در ژاپن برای پلتفرم پلی‌استیشن عرضه شد. سپس قسمت بعدی در سال ۲۰۰۶ برای PSP عرضه شد و سپس بعد از آن دو اثر دیگر نیز منتشر شد؛ یکی در سال ۲۰۰۶ برای پلتفرم پلی‌استیشن 2 به نام Valkyrie profile 2 Silmeria و دیگری برای پلتفرم نینتندو DS در سال ۲۰۰۸ به نام Valkyrie Profile Covenant of The Plume‌ که البته این نسخه در سال ۲۰۰۹ در آمریکا نیز منتشر شد.

همچنین نام یوشی‌نوری یاماگیچی، تهیه‌کننده بازی Covenant of The Plume، در لیست تهیه‌کنندگان بازی جدید Valkyrie Anatomia The Origin در وب‌سایت رسمی بازی نیز ذکر شده و حاکی از آن است که استودیو Tri-Ace توسعه‌دهنده سری‌های قبل، دوباره بر رونده توسعه بازی نظارت دارند، اگرچه این موضوع هنوز رسما اعلام نشده است.

نظر شما در مورد تریلر چیست؟ آیا تماشای تریلر شما را نسبت به انجام این بازی ترغیب کرده است؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده