نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بازی Forza Motorsport 6 احتمالا بسته الحاقی NASCAR را دریافت خواهد کرد

Forza Motorsport 6 جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک مسابقه‌ای محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که قرار است بسته الحاقی (DLC) جدیدی برای این بازی با محوریت مسابقات معتبر ناسکار (NASCAR) عرضه شود. برای جزئیات بیشتر، در ادامه زومجی را همراهی کنید.

اگر تصاویر منتشر شده از آیتمی که ظاهرا یک «کارت دانلود» (Download Card) است حقیقت داشته باشند، به نظر می‌رسد که قرار است بازی Forza Motorsport 6 یک بسته الحاقی با محوریت رقابت‌های ناسکار دریافت کند. تصاویر مذکور، روز گذشته در فضای انجمن ردیت به چشم خوردند.

طبق گفته کاربران در انجمن ردیت، این کارتِ‌ فرضی (که هنوز وجود آن تایید نشده و فعلا فرضی محسوب می‌شود) در یک خرده فروشیِ‌ بریتانیایی دیده شده است؛ اگر این کارت واقعی باشد، پک بازی (که این بسته الحاقی در آن قرار دارد) در بریتانیا حدودا ۱۶ پوند قیمت خواهد داشت.

بر طبق متن نوشته شده در پشت این کارت دانلود، بسته الحاقی NASCAR شامل ۲۴ ماشین مختلف از مسابقات ناسکار در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. علاوه بر ماشین‌ها، در این بسته الحاقی، بخش جدیدی با نام «NASCAR World Tour» برای حالت کَريِر، رویدادهای جدید در بخش چندنفره و المان‌های جدید برای سیستم کرفتینگ و همچنین Car Spotting موجود خواهند بود که در نوع خود بسیار جذاب هستند. همچنین به نظر می‌رسد این بسته الحاقی، یک لوکیشن جدید با نام Homestead-Miami Speedway را نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

با این فرض که این خبر صحت داشته باشد، این بسته الحاقی به نحوی اولین حضور ماشین‌های مسابقات NASCAR در سری Forza Motorsport بر روی ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود. ماشین‌های استوکِ متعلق به آمریکای شمالی، بعد از عرضه بازی Forza Motorsport 4 دیگر در این سری حضور نداشته‌اند.

در ماه ژانویه بود که اولین بسته الحاقی این بازی - که the Porsche نام دارد - به طرزی مشابه، لو رفت. در آن زمان، فروشگاه آمازون یک ماه قبل از اعلام رسمی سازندگان، آن بسته الحاقی را لیست کرده بود.

Forza Motorsport 6

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ یک ناشر جدیدِ بازی‌های ویدیویی که DMi, Inc نام دارد، اعلام کرده بود که در حال توسعه یک بازی مسابقه‌ای است که شامل اتوموبیل‌های ناسکار خواهد بود و قرار است در ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود. با فرض درست بودن صحبتِ آن زمان این ناشر، مشخص نیست که چگونه استودیو ترن ۱۰ مجوز استفاده از خودرو‌های ناسکار را کسب کرده است؛ البته پیش از این هم شاهد بودیم که رقابت‌های ناسکار در بازی‌هایی از ناشران مختلف حضور داشته‌اند.

Forza Motorsport 6 جزو یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای سال ۲۰۱۵ بود؛ به‌گونه‌ای که حتی این بازی توانست از دید تیم زومجی جایزه بهترین بازی مسابقه‌ای سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند. به علاوه نادر امرایی از زومجی، با اختصاص دادن نمره عالی ۸.۵ به این بازی در بررسی خود گفت:

بدون شک فورزا موتوراسپورت ۶ استاندارد تازه‎ای در بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی به وجود آورده است. تلاش سازندگان بازی برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای بازیکنان قابل تحسین است. ترن تن با درس گرفتن از اشتباهات هرچند کوچک خود، توانسته یکی از بهترین بازی‌های رانندگی نسل هشتم را بسازد. فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های رانندگی باشید یا خیر. مطمئن باشید با بازی کردن فورزا موتوراسپورت ۶، نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت از رانندن سوپرکارهای فوق‌العاده گران قیمت دنیا را به دست می‌آورید.

اخیرا نسخه بعدی سری Forza رسما تایید شد و در E3 امسال نیز شاهد رونمایی از این بازی خواهیم بود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع:‌ IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده