نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

تماشا کنید: راننده ای با اتکا به تجربه گیمی خود خانواده اش را نجات داد

پسر جوانی حین رانندگی در جاده بارانی، اتومبیلش دچار لغزش می‌شود و با تجربه‌ای که در بازی‌ های ماشین سواری داشته است، توانست ماشین خود را کنترل کند و جان خانواده‌اش را نجات بدهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

صادق رحمان، دانش‌آموز ۲۱ ساله، همراه همسر، مادر و خواهرش با ماشین BMW E60 سری پنج سدان خود، در یکی از جاده‌های انگلستان رانندگی می‌کرد. به دلیل بارانی بودن هوا و لغزندگی جاده، ناگهان ماشین صادق در جاده از کنترل او خارج می‌شود و شروع به لغزیدن می‌کند. او  سه سالی است که رانندگی می‌کند و تجربه کافی برای کنترل ماشین را ندارد، اما به طرز عجیبی می‌تواند اتومبیلش را کنترل کند و جان خانواده خود را نجات دهد.

پس از این اتفاق، برای دیگران این سؤال پیش می‌آید که صادق چگونه با تجربه کم در رانندگی، توانسته است ماشین خود را کنترل کند؟ صادق به این سؤال اینگونه پاسخ می‌دهد:

من چه قبلا و چه الان که به مدت سه سال است با ماشین رانندگی می‌کنم، هیچوقت تصادف نکرده‌ام. اما من به خاطر اینکه بازی‌های اتومبیل رانی انجام می‌دهم، به طور غریزی بلد بودم که لیز خوردن ماشین را کنترل کنم.

ظاهرا همسر صادق از مدت زمان بازی کردن صادق آگاه بوده است و صادق در اینباره اضافه می‌کند:

بعد از این اتفاق، همسرم به من گفت که می‌دانستم  تو می‌توانی ماشین را کنترل کنی.

با این اتفاق، گویا صادق یک گیمر حرفه‌ای در بازی Forza است. شما می‌توانید در پایین نحوه کنترل ماشین صادق رحمان را تماشا کنید:

|

منبع: Jalopnik


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده