توضیحات کارگردان Final Fantasy XV در رابطه با بزرگترین چالش آنها در زمان تولید بازی
زمانی که هاجیمه تاباته کارگردانی Final Fantasy XV را در دست گرفت، خوب میدانست در زمان تولید بازی با چالشهای زیادی رو به رو خواهد شد. طی مصاحبهی اخیری که با تاباته انجام شده، وی در رابطه با بزرگترین چالشی که در زمان تولید Final Fantasy XV با آن برخورد داشته صحبتهای جالبی را انجام داده است.
بزرگترین چالشی که تاباته در زمان تولید بازی با آن رو به رو شده، اطمینان خاطر از ساخت یک بازی خوب و قابل قبول بوده است. مشکلی بزرگی که در این بین وجود داشته انتظار زیاد طرفداران از سری Final Fantasy و عدم انتشار اطلاعات کافی از بازی Final Fantasy Versus XIII (بازی Final Fantasy XV در زمان معرفی با این نام شناخته میشد) توسط ِاسکوار ِانیکس بوده است. تاباته در ادامه صحبتهای خود گفت یکی دیگر از چالشها برآورده کردن انتظارات طرفداران این سری قدیمی بوده است. انجام این کار برای تیم آنها بسیار مشکل بوده و در این بین راضی کردن مخاطبان جدید و قدیمی هم برای آنها حائز اهمیت بوده است.اینجا مشاهده نمایید. بازی Final Fantasy XV در تاریخ نامشخصی برای پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers
بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۰۷ با نام Final Fantasy Versus XIII به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۳ معرفی شد. سالها گذشت و هیچ خبری خاصی از این بازی منتشر شد و سرانجام اسکوار انیکس در نمایشگاه توگیو گیم ۲۰۱۴ با انتشار یک تریلر خبر از بازسازی مجدد بازی را داد. در کنار انتشار این تریلر، اسکوار انیکس اعلام کرد تاتسویا نامورا از کارگردانی این بازی کنارهگیری کرده و هاجیمه تاباتا جای وی را به عنوان کارگردان این بازی گرفته است. در حال حاضر نامورا مشغول ساخت بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 است. اگر دوست دارید بیشتر با سیستم مبارزات Final Fantasy XV آشنا شوید، میتوانید آخرین تصاویر منتشر شده از سیستم مبارزات را از اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده