نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰

امروز اطلاعات جدیدی از سری Warhammer 40,000: Dawn of War منتشر می‌شود

قطعا بسیاری از طرفداران سبک استراتژی با بازی Warhammer 40,000: Dawn of War آشنا هستند. به تازگی تیزری کوتاه در کانال یوتیوب این مجموعه منتشر شده که نوید ارائه اطلاعاتی جدید از آن را تا پایان امروز می‌دهد. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

بازی‌ Warhammer 40,000: Dawn of War جزو بازی‌های خوب سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy یا RTS) محسوب می‌شود که بسیاری از طرفداران ژانر استراتژی با آن آشنا هستند و شاید گیم‌پلی آن را تجربه کرده باشند. به تازگی تیزری کوتاه در کانال یوتیوب این مجموعه منتشر شده است که خبر از انتشار اطلاعات جدیدی درباره آن را تا پایان امروز (۳ می) می‌دهد.

طبق این تیزر کوتاه، اطلاعات جدید و «شاید» رونمایی از نسخه‌ی بعدی این مجموعه، در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران، از طریق کانال یوتیوب Dawn of War منتشر خواهد شد. برای کسب جدیدترین اخبار از این مجموعه تا پایان امروز زومجی را دنبال کنید.

از این سری تاکنون دو نسخه توسط رلیک اینترتینمنت ساخته و از سوی تی‌ اچ‌ کیو (THQ) منتشر شده است. نسخه‌ی اول در سال ۲۰۰۴ که امتیازات خوبی هم از منتقدین دریافت کرد. برای این نسخه سه بسته‌ی الحاقی در سال‌های ۲۰۰۵ (Winter Assault) و ۲۰۰۶ (Dark Crusade) و ۲۰۰۸ (Soulstorm) عرضه شد. نسخه‌ی دوم این مجموعه هم با نام Warhammer 40,000: Dawn of War II در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. استودیو رلیک اینترتینمنت، سازنده‌ی بازی Company of Heroes، در سال ۲۰۱۳ و در پی اعلام ورشکستگی تی‌اِچ‌کیو با قیمت ۲۶.۶ میلیون دلار به سگا فروخته شد.

حال باید منتظر ماند و دید که تا پایان امروز، این اطلاع‌رسانی جدید از سوی کانال یوتیوب بازی رونمایی از نسخه‌ی جدید خواهد بود یا خیر. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را نیز تماشا کنید:

|

بازی Warhammer 40000: Dawn of War پیش از این به عنوان یکی از ۲۰ بازی برتر رایانه‌های شخصی از نگاه سایت یورو گیمر معرفی شده بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده