کوجیما از شخصیت پردازی کاراکترهای آثار خود می گوید
هیدئو کوجیما به تازگی در حساب کاربری توییتر خود از جزئیاتی که برای شخصیتپردازی کاراکترها به آنها دقت میکند سخن گفته است. برای اطلاع از جزییات خبر در ادامه با زومجی همراه باشید.
تبلیغات
پس از آنکه هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق سری Metal Gear Solid، شرکت کونامی را به مقصد استودیوی مستقل خود ترک کرد، اخباری در مورد شروع ساخت بازی تازه وی به انتشار درآمد که بر اساس گزارشات موجود، احتمالا این بازی بزرگ قرار است برای پلیاستیشن 4 و رایانههای شخصی طراحی شود. با وجود اینکه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی از سوی کوجیما بنا بر ساخت اثری تازه منتشر نشده، اما این کارگردان خوشذوق، به تازگی در حساب کاربری توییتر خود درباره اینکه چطور برای کاراکترهای آثارش شخصیتی منحصر به فرد میآفریند، صحبت کرده است. در ادامه توییتهایی که از سوی وی منتشر شده است را میخوانید:
۱-۴: وقتی که میخواهم شخصیت تازهای را به وجود آورم، به تمامی جزئیات مانند نام، جنسیت، نژاد، ظاهر، گذشته، آینده، عادتها و به نوع لباس پوشیدن آن توجه میکنم.
۲-۴: نقشی که [این کاراکتر] در داستان و روی تم بازی ایفا میکند و تعادل آن با نقش دیگر شخصیتها.
۳-۴: من تمامی حرکات این کاراکتر را زیر نظر میگیرم؛ از سیر تکاملی آن شخصیت در بازی و حتی اینکه چگونه [به داستان] وارد و یا از آن خارج میشود.
۴-۴: علاوه بر این، اخیرا به این مسئله هم دقت میکنم که آیا این کاراکتر برای کازپلیرها جذاب است یا نه.
کوجیما شخصیت خاص و جذابی دارد و میتوان از وی به عنوان یکی از بهترین بازیسازان تاریخ یاد کرد. فعلا باید منتظر اخبار بیشتری از پروژه محرمانه و جدید وی باشیم.
منبع: DualShockers
نظرات