جان رومرو نقشه جدید دیگری را برای بازی کلاسیک Doom منتشر کرد
آنها تا کنون فقط طراحیهای هنری و ایدههای خود را برای Blackroom نمایش دادهاند، اما این کار برای مواقعی که قصد داشته باشید ۷۰۰/۰۰۰دلار پول بدست بیاورید کافی به نظر نمیرسد. بنابراین رومرو به عنوان یک دست گرمی و برای جلب نظر عموم، یک نقشهی جدید برای بازی قدیمی Doom عرضه کرده است؛ جایگزینی برای E1M4-Command Control. شما میتوانید این نقشهی جدید را از اینجا دانلود کنید.
همچنانکه فایل readme (همواره فایل readme را بخوانید، و به قالببندی readme احترام بگذارید) توضیح میدهد:
خالق اصلی چارچوب E1M4 بوده است. این با عقل جور درمیآید که اگر قرار بود من کل E1 را صرفاً با کار خودم بسازم، این مرحلهای بود که دوست داشتم دوباره بسازم.
بیشتر مراحل اپیزود Knee-Deep in the Dead را رومرو ساخته است، اما برخی از آنها بر اساس مراحل طراحی شده توسط تام هال ساخته شدهاند (قبل از اینکه از اید سافتور اخراج شود.) این جدیدترین کار رومرو در زمینهی ساخت نقشهای جدید برای Doom است. او در اوایل سال ۲۰۱۶ اولین نقشه (بعد از سال ۱۹۹۵) با نام E1M8 را برای این بازی منتشر کرده بود.
اگر شما قصد دارید این نقشهها را تجربه کنید به یک نسخه از بازی Doom و یک موتور بروز مانندGZDoom نیاز خواهید داشت. بعد از گذشت یک روز از راه افتادن کیک استارتر، Blackroom موفق به جمعآوری بیش از ۱۰۰/۰۰۰ دلار بیعانه برای رسیدن به هدف ۷۰۰/۰۰۰ دلاریاش شد. این شروع بدی نبود، اما بهتر این بود که یک نسخهی اولیه از بازی را میدیدیم. بنابراین تنها بعد از اتمام روز چهارم کیک استارتر بازی، جان رومرو و آدرین کارمک تصمیم گرفتند آن را متوقف کرده و به ساخت یک دموی گیمپلی از بازی مشغول شوند. نظر شما در این ارتباط چیست؟
منبع: Rock Paper Shotgun