نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

بروزرسانی بازی Dota 2: امکان ساخت جعبه جدید Total War:Warhammer و نسخه 6.87b نقشه

در چند بروزرسانی جدید بازی Dota 2 نسخه بهبود یافته نقشه با نام  6.87b به همراه امکان ساخت یک جعبه جدید با تم بازی Warhammer مهیا شده است. با زومجی همراه باشید.

بعد از عرضه بروزرسانی 6.87 و بررسی مشکلات آن، شرکت ولو بلافاصله با انتشار آپدیت‌های متعدد باگ‌ها و مشکلات به وجود آمده را برطرف ساخت و نسخه بهبود یافته‌ای را منتشر کرد که شامل تغییرات زیر است:

Lich

Lich:

افزایش کول‌دان Sacrifice (اسکیل سوم) از ۴۴/۳۶/۲۸/۲۰ به ۶۰/۵۰/۴۰/۳۰ و همینطور بهبود بازگرداندن مانای این اسکیل از ۲۵/۴۰/۵۵/۷۰درصد به ۳۰/۵۰/۷۰/۹۰درصد

Blade_Mail_icon

Blade Mail:

کول‌دان این آیتم از ۱۳ به ۱۸ افزایش یافت.

Bounty_Hunter

Bounty Hunter:

میزان کاهش سرعت اسکیل دوم این هیرو (Jinada) از ۲۵/۲۷/۲۹/۳۱درصد به ۱۸/۲۲/۲۶/۳۰درصد تغییر یافت.

Armlet_of_Mordiggian_(Inactive)_icon

Armlet:

میزان آرموری که به آیتم Armlet اضافه شده بعد از روشن شدن کامل آن اثر خواهد کرد.

در کنار این تغییرات و با توجه به اینکه کم‌کم به زمان عرضه بازی Total War: Warhammer نزدیک می‌شویم در بخش ورکشاپ یک رویداد جالب برگزار خواهد شد و از تمام هنرمندان خواسته شده تا برای جعبه جدیدی که با حال و هوای شخصیت‌های بازی وارهمر ساخته می‌شوند شروع به آفرینش آیتم و ست‌های جذاب کنند. این دو بازی دارای وجه اشتراکات فراوانی هستند و تا ۲۲ آگوست (۱ شهریور) طرفداران باید کار برروی آیتم‌های خود را تمام کنند تا این باکس در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) عرضه شود.

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های توتال وار در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) منتشر خواهد شد و کسانی که این بازی پیش خرید کنند یک نسخه ویژه از این جعبه جدید را دریافت خواهند کرد.

منبع: blog.Dota2.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده