نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

تماشا کنید: بازی Uncharted 4 جزئیات بیشتری از دوران کودکی نیتن دریک ارائه خواهد داد

استودیوی ناتی‌داگ در یک ویدئوی جدید در مورد Uncharted 4: A Thief's End و ارائه‌ی جزئیات بیشتر از گذشته‌ی نیتن دریک  در آن سخن گفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بر اساس گفته‌های ریکی کمبیر، رهبر طراحان ناتی‌داگ، بازی Uncharted 4: A Thief's End جزپیات بیشتری را در خصوص کاراکتر نیتن دریک و چگونگی بزرگ شدن وی ارائه خواهد داد. او در یک ویدئوی جدید گفته است چیزی که این کاراکتر را بسیار قابل بازگو کردن می‌کند این است که او یک «آدم معمولیست»، اما توانایی انجام دادن کارهای بزرگ را نیز داراست. به عقیده‌ی کمبیر، همچنین رمز و رازهای زیادی او را در بر گرفته‌اند. او چنین توضیح داد:

ما چیز زیادی در مورد کودکی او و اینکه چه اتفاقاتی رخ داده‌اند نمی‌دانیم. پس ما کاراکتری مانند سم را وارد [بازی] می‌کنیم و حالا شما می‌توانید با برادر بزرگتر او ملاقات کنید. شما می‌توانید ببینید که رابطه‌ی آنها به چه شکلی است و [مشاهده کنید] این رابطه تا چه حد در تبدیل شدن نیتن دریک به کسی که الان هست تأثیر گذار بوده.

Uncharted 3: Drake's Deception دارای یک سکانس بازگویی داستان در گذشته بود که در آن شما به عنوان نیتن دریک جوان به انجام بازی می‌پرداختید، اما ما هرگز چیز زیادی در مورد چگونگی بزرگ شدن او ندیدیم. تریلرهای مربوط به آنچارتد 4 نیز بخش‌هایی از سنین جوانی نیتن و سم نمایش داده‌اند.

|

«پایان یک دزد» شاهد حضور سم دریک (صداگذاری شده توسط تروی بیکر، صداپیشه‌ی کهنه کار صنعت بازی) و برادرش در آغاز یک ماجراجویی نهایی است. در تریلرهای قبلی، سم می‌گوید که دچار یک نوع مشکل شده است و نیتن را از بازنشستگی قرا می‌خواند. از عنوان فرعی بازی (پایان یک دزد، که بدشگون به نظر می‌رسد) اینطور گمان می‌رود که قبل از رخ دادن تمام اتفاق‌ها و گفته شدن تمام حرف‌ها در بازی، یک اتفاق دراماتیک رخ خواهد داد. آرن مایر از ناتی‌داگ، در ویدئو چنین می‌گوید:

در پایان آنچارتد 4، ما یک فصل پایانی عالی را برای نیتن دریک و ماجراجویی‌هایش تدارک دیده‌ایم. این واقعاً حس خوشایندی به ما می‌‎دهد که بخشی از داستان مربوط به او را به نتیجه می‌رسانیم و به برخی از این سؤالات پاسخ می‎‌دهیم؛ من امیدوارم طرفداران ما احساس مشابهی داشته باشند. بنظر می‌‎رسد این زمان خوبی برای فاصله گرفتن ما از کل این سری باشد.

«پایان یک دزد» آخرین بازی در سری است که ناتی‌‎داگ قصد ساختش را دارد و همچنین آخرین بازی سری با درخشش نیتن دریک است. هر چند ممکن است سری آنچارتد در خارج از ناتی‌داگ به زندگی خود ادامه دهد.

ناتی‌داگ هنوز کارهایش را به سرنجام نرسانده و بلافاصله به سمت پروژه‌ی بعدی خود حرکت نخواهد کرد، چرا که آنها همچنان از حالت چند نفره‌ی بازی (بعد از عرضه شدنش) حمایت خواهند کرد در حالیکه اولین بسته‌ی الحاقی داستانی در کل سری نیز برای آن در حال آماده سازی است. همچنین مایر در ویدئو به بیان این نکته می‌پردازد که چرا معتقد است «پایان یک دزد» بهترین آنچارتدی خواهد شد که تا کنون ساخته شده است:

آنچارتد 4 اوج تمام چیزهایی است که ما در سری آنچارتد و تمام بازی‌های قبل از آن آموخته‌ایم. ما کارمان [روی این پروژه] را آغاز کردیم تا چیزی را خلق کنیم که از نظر ما بهترین نسخه‌ی آنچارتد است، آن نسخه‌ای از آنچارتد که همواره قصد ساختنش را داشتیم. پس این بازی بسیار فراتر از هر چیزی است که ما در نسخه‌های قبلی قادر به انجامش بودیم.

کمبیر اضافه کرد که آنچارتد 4 «جاه طلبانه‌ترین» آنچارتدی است که تا کنون ساخته شده و از نهایت قدرت پلی‌استیشن 4 استفاده خواهد کرد تا این سری را از نقطه نظر تکنیکی به سطوح بالاتری برساند. بعد از صرف سال‌های متمادی برای توسعه‌ی بازی و ایجاد چندین وقفه در عرضه‌ی آن، حالا قرار است این بازی ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. هر چند به‌نظر می‌رسد برخی از خرده فروشان همین الان مشغول فروش بازی هستند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده