نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۲

پنج بازی XBLA از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شدند

بازی‌های Comix Zone و The Cave به‌ همراه سه بازی دیگر سرویس ایکس باکس لایو آرکید (XBLA) از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس دارندگان ایکس‌ باکس وان قرار گرفتند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت پنج بازی دیگر کنسول ایکس‌ باکس 360 را در دسترس کاربران کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وان قرار داد. این بازی‌ها که به واسطه‌ی قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان به این کنسول راه پیدا کرده‌اند، از سرویس ایکس باکس لایو آرکید انتخاب شده‌اند و شامل سه بازی مطرح از دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی، یکی از ساخته‌های ران گیلبرت در سبک ماجراجویی و یک بازی از سال ۲۰۱۱ می‌شوند. این بازی‌های عبارتند از:

  • Altered Beast
  • Comix Zone
  • Double Dragon
  • The Cave
  • Ghostbusters: Sanctum of Slime

اضافه شدن این بازی‌ها در حالی صورت گرفته که بسیاری از دارندگان ایکس‌باکس وان چشم‌به‌راه خریداری آثار به‌ مراتب جدیدتر و بزرگ‌تری برای این کنسول‌ هستند. در این میان، بازی‌های Call of Duty: Black Ops II و Skyrim در کنار Red Dead Redemption جزو پرطرفدارترین آثاری هستند که بازیکنان در Xbox User Voice خواهان اضافه شدن آن‌ها به Backward Compatibility شده‌اند.

تعداد بازی‌های Backward Compatibility هم‌اکنون به بیش از ۱۶۰ اثر رسیده که فهرست آن‌ها در وبلاگ لری هِرب (Major Nelson) قابل مشاهده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده