// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

اضافه شدن گزینه‌های شخصی سازی جدید و پشتیبانی از 3D Touch در آپدیت Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter از جمله بازی‌های پرطرفدار و جذاب گوشی‌های هوشمند است که توسط کمپانی بتسدا ساخته شده است. به تازگی و در جدیدترین بروز‌رسانی، این بازی در کنار امکانات شخصی سازی جدید، از قابلیت 3D Touch گوشی‌های آیفون نیز پشتیبانی می‌کند. با زومجی همراه باشید.

بروز رسانی جدید بازی Fallout Shelter، محصول کمپانی مطرح Bethesda، علاوه بر امکانات شخصی سازی جدیدی که به بازی اضافه می‌کند، به بازیکن این امکان را خواهد داد تا با وسایلی که به نظر بی استفاده می‌آیند و قصد دور ریختن آنها را دارد تجهیزات و امکانات خوبی بسازد. همچنین در این بروز رسانی پشتیبانی از قابلیت 3D Touch مختص گوشی‌های آیفون 6s و 6s پلاس نیز تعبیه شده است. کمپانی بتسدا که جزییاتی از بروز رسانی نسخه‌ی 1.5 را از طریق یک خبرگذاری منتشر کرده، اعلام داشته که در آن امکانات جدیدی به آرایشگاه بازی اضافه شده و همچنین امکانات بازیکن برای شخصی سازی بیشتر شده است بطوری که می‌تواند از قابلیت ساختن یا Craft استفاده کرده و ظاهر شخصیت خود را به شکل یک غول (Ghoul) تغییر دهد!

قابلیت ساخت و ساز یا Craft که از بروز رسانی 1.5 به بازی اضافه شد، به شما این امکان را می‌دهد تا از وسایل ظاهرا بی استفاده‌ی خود بهترین تجهیزات را ساخته و دیگر آنها را دور نریزید. علاوه بر موارد بیان شده، از این پس کاربران گوشی‌های آیفون 6s و 6s پلاس می‌توانند از قابلیت 3D Touch گوشی خود در این بازی زیبا نیز استفاده کنند. بطوری که می‌توانند با نگه داشتن انگشت روی آیکون بازی، بدون نیاز به ورود به منو اصلی، مستقیما به یکی از پناهگاه‌های (Vault) بازی رفته یا ساکنین آن را به کار خاصی مشغول کنند و همچنین به انبار خود سر زده و اوضاع را در کنترل خود داشته باشند.

ption id="attachment_123607" align="aligncenter" width="253"]Fallout Shelter 3D Touch چگونگی استفاده از قابلیت لمس سه‌بعدی (3D Touch)

بازی Fallout Shelter در حال حاضر برای گوشی‌های اندرویدی و iOS قابل دریافت است. پیش‌تر در زومجی مطلبی در مورد محبوبیت فوق‌العاده‌ی این بازی مطالعه کردید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده