نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

Street Fighter V: اضافه شدن شخصیت گایل و جزئیاتی از آپدیت ماه آوریل

شخصیت گایل (Guile) قرار است با آپدیت ماه جاری میلادی به جمع مبارزین Street Fighter V اضافه شود. با جزئیاتی از این به‌روزرسانی همراه زومجی باشید.

کمپانی کپکام (Capcom) قصد دارد همین روزها شخصیت گایل را به بازی مبارزه‌ای Street Fighter V اضافه کند. این خبر کمی پس از انتشار تصادفی تصاویر گایل در صفحه‌ی فیس‌بوک کپکام، به‌طور رسمی از سوی این کمپانی ژاپنی تایید شد. تعدادی از این تصاویر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

گایل طی بروزرسانی ماه جاری میلادی به جمع مبارزین استریت فایتر ۵ می‌پیوندد. بازیکنان می‌توانند موقتاً و تا زمان راه‌اندازی فروشگاه Zenny، این شخصیت را به‌طور رایگان انتخاب کنند و توانایی‌های او را در این نسخه محک بزنند. بروزرسانی ماه آوریل همچنین قرار است زمین مبارزه‌ی اصلی گایل، یعنی Air Force Base، را به استریت فایتر ۵ اضافه کند که خریداری آن به ۷۰ هزار واحد «پول مبارزه» (Fight Money) نیاز دارد. البته دارندگان سیزن پس بازی می‌توانند این زمین را بدون صرف کردن هزینه‌ای به دست بیاورند. بهینه‌سازی سیستم پیدا کردن رقیب و اضافه شدن قابلیتی برای تنبیه کردن بازیکنانی که «قطعی زیاد» دارند هم از مواردی هستند که قرار است آپدیت جدید با خودش به‌همراه داشته باشد.

گایل دومین مبارزی است که پس از انتشار Street Fighter 5 در قالب محتوای دانلودی به این بازی افزوده می‌شود. پیش از این، شخصیت الکس (Alex) برای این اثر معرفی و امکان انتخاب آن برای کاربران فراهم شده بود.

منابع: Polygon / VG247