نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

سازندگان سابق Driveclub به زودی ساخت بازی جدید خود را آغاز می‌کنند

مدت زمان زیادی از تعطیل شدن استودیو Evolution توسط سونی نمی‌گذرد. خوشبختانه چندنفر از اعضای این استودیو به کدمسترز پیوستد و در آینده‌ای بسیار زود کار ساخت بازی جدید خود را آغاز خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

پاول راستچینسکی، از اعضای استودیو اوولوشن که اخیرا توسط سونی تعطیل شد، در جواب به یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر تایید کرد که او و تیمش به زودی مراحل ساخت بازی جدیدشان را آغاز خواهند کرد. او در این‌باره گفت:

ما کار خود را از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهیم کرد. بنابراین مدتی طول می‌کشد تا چیزی را تایید کنیم.

اگرچه همانطور که راستچیسنکی نیز عنوان کرد، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا بازی جدید تیم او تایید شود. با این حال با توجه به سابقه استودیو بسته شده Evolution به نظر می‌رسد این بازی جدید در سبک رانندگی باشد. البته نیازی به توضیح این موضوع هم نیست که ناشر آن‌ها یعنی کمپانی کدمسترز هم روی ساخت و انتشار بازی‌های سبک مسابقه‌های تمرکز دارد.

استودیو Evolution پیش از این که دست به ساخت سری Motorstorm بزند، وظیفه ساخت و توسعه بازی World Rally Championship را عهده‌دار بود. این استودیو پس از آن دست به ساخت بازی Driveclub زد تا اینکه ماه گذشته توسط سونی برای همیشه بسته شد. به نظر می‌رسد بازی Driveclub نتوانست انتظارات سونی را برآورده کند.

به احتمال زیاد، بازی جدیدی که آن‌ها به زودی کار ساخت آن را آغاز خواهند کرد چندپلتفرمه خواهد بود. استودیو Evolution پیش از اینکه به کار خود با این نام پایان دهد، در دهه گذشته به ساخت بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های بازی سونی مشغول بوده‌اند.

منبع: Attackthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده