نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: Dark Souls 3 کار خود را با قدرت و در مکان اول آغاز کرد

سومین قسمت از بازی Dark Souls (که در حقیقیت چهارمین بازی از مجموعه سولز محسوب می‌شود)، کار خود را با قدرت آغاز کرد و توانست در هفته اول انتشارش، به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برسد. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۱۶ آوریل ۲۰۱۶ (۲۸ فروردین ۱۳۹۵) همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد، این هفته جدیدترین ساخته استودیو فرام‌سافت‌ور و ذهن خلاق هیدتاکا میازاکی یعنی Dark Souls 3، توانست کار خود را با قدرت آغاز کند و در صدر جدول پرفروش‌های کشور انگلستان قرار بگیرد. در مکان دوم جدول این هفته، بازی The Division، شوتر آنلاین یوبی‌سافت را می‌بینیم که نسبت به هفته قبل، یک پله صعود داشته است.

یکی از جهش‌های بزرگ این هفته، مربوط به بازی UFC 2، جدیدترین شبیه‌ساز بازی هنرهای رزمی تلفیقی ساخته بخش ورزشی الکترونیک آرتز بود که توانست با پنج پله صعود، در مکان سوم قرار بگیرد. جدیدترین ساخته استودیو رمدی یعنی Quantum Break، این هفته با سه پله سقوط مواجه شد و از مکان اول، به مکان چهارم تنزل کرد.

Dirt Rally، دیگر بازی بزرگی که هفته پیش منتشر شده بود و توانسته بود به مکان دوم جدول برسد،‌ این هفته نیز با سه پله سقوط مواجه شد و به مکان پنجم رضایت داد. دیگر بازی Ubisoft و بازی دیگری از مجموعه فار کرای یعنی Far Cry Primal که بازیکنان را به ۱۰ هزار سال قبل می‌برد نیز با سقوط یک پله‌ای به مکان ششم رسید.

یکی از اعضای ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان، یعنی FIFA 16 نیز این هفته، هفته خوبی را از لحاظ فروش سپری نکرد و با سه پله سقوط، از مکان چهارم به مکان هفتم رسید. بازی جدید ندای وظیفه یعنی Black Ops 3 هم این هفته یک پله سقوط کرد و مکان هشتم جدول را از‌ آن خود کرد.

مکان‌های نهم و دهم جدول نیز به ترتیب در اختیار بازی‌های Grand Theft Auto V و Lego Marvel Avengers قرار گرفتند. GTA V، که اگر یک هفته در جدول پرفروش‌ها نباشد، تعجب می‌کنیم، سه پله سقوط کرد اما کماکان در جدول باقی‌ماند. از طرف دیگر Lego Marvel Avengers هم دوباره با یک پله صعود، وارد جدول پرفروش‌های انگلستان این هفته شد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۶ آوریل مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

-
Dark Souls 3
صدرنشینی در هفته اول انتشار

۲

۳
Tom Clancy's The Division
یک پله صعود

۳

۸
EA Sports UFC 2
۵ پله صعود و رشد فروشی ۶۴ درصدی

۴

۱
Quantum Break
افت فروشی ۶۴ درصدی و ۳ پله سقوط

۵

۲
Dirt Rally
۶۶ درصد افت فروشی و سقوطی ۳ پله‌ای

۶

۵
Far Cry: Primal
یک پله سقوط

۷

۴
FIFA 16
سه پله سقوط

۸

۷
Call of Duty Black Ops 3
یک پله سقوط

۹

۶
Grand Theft Auto V
سه پله سقوط

۱۰

۱۱

Lego Marvel Avengers
ورود دوباره به جدول

معرفی بازی‌های جدید این هفته:

بازی Dark Souls III

Dark Souls 3

بازی Dark Souls 3، در حقیقت چهارمین بازی از مجموعه سولز است که چندی پیش برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. اولین بازی این مجموعه Demon Souls نام داشت. کار ساخت این مجموعه بر عهده استودیو ژاپنی و خوش‌نام From Software و ایده پشت آنها، برخاسته از ذهن خلاق هیدتاکا میازاکی است. ناشر این بازی هم، شرکت بندای نامکو است. این بازی ابتدا در ژاپن منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و گیمرها را هم جلب کند و در تاریخ ۲۴ فروردین هم برای دیگر نقاط دنیا در دسترس کاربران قرار گرفت. سری بازی‌های سولز به دلیل سختی بسیار زیاد خود مشهور است.

تهیه شده در زومجی با استفاده از جدول رسمی وب‌سایت چارت ترک


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده