نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

استودیوی تل تیل گیمز نسخه کنسولی بازی ترسناک 7 Days to Die را منتشر می‌کند

بازی ترسناک 7 Days to Die در سال ۲۰۱۳ و از طریق Early Access استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. حال نسخه کنسولی این بازی هم برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شده که وظیفه انتشار این نسخه‌ها را کمپانی خوش‌نام تل‌تیل گیمز برعهده دارد.

7 Days to Die یک بازی جهان‌باز و ترسناک است که از سال ۲۰۱۳ و به لطف ویژگی دسترسی پیش از موعد (Early Access) فروشگاه استیم، برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، لینوکس و مک عرضه شده و نزدیک به ۱/۵ میلیون نسخه از آن هم به فروش رسید. ساخت این بازی را استودیوی فان پیمپس (The Fun Pimps) برعهده دارد که انتشار نسخه پی‌سی را هم خودش انجام داده بود. با این حال اخیرا نسخه کنسولی این بازی نیز برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شده که وظیفه انتشار آن را کمپانی مشهور تل‌ تیل گیمز (Telltale Games) برعهده گرفته است.

این بازی در ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۱ تیر) برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد و تل‌تیل گیمز آن را تلفیقی خاص از سبک‌های نقش‌آفرینی، شوتر اول‌شخص، دفاع از قلعه و ترس و بقا معرفی کرده است که شامل ساخت و ساز، مبارزه، کاوش در محیط، شخصی‌سازی شخصیت، لوت، پیدا کردن منابع و دیگر ویژگی‌ها می‌شود. به‌علاوه دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت می‌توانند از ویژگی‌های مخصوص نسخه‌های کنسولی مثل همکاری چندنفره (Co-Op) به شکل Split-Screen (تقسیم صفحه) و حالت‌های جدید چندنفره استفاده کنند که البته هنوز اطلاعات دقیقی از این حالت‌ها ارائه نشده است.

این اولین باری نیست که کمپانی تل‌تیل گیمز به عنوان یک ناشر فعالیت می‌کند و آن‌ها پیش از این هم نسخه فیزیکی مجموعه بازی The Jackbox Party را منتشر کرده بودند. در پایان می‌توانید تریلر منتشر شده به مناسبت معرفی نسخه کنسولی 7 Days to Die را تماشا کنید:

|

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده