نویسنده: کامیار صیاد
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه آزمایشی بازی NiOh به زودی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

نسخه آزمایشی بازی NiOh استودیو تیم نینجا که به نوعی تلفیقی از Onimusha و Dark Souls است و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد، طی ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از تاریخ دقیق شروع این نسخه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام استودیو Team Ninja، سازنده بازی انحصاری NiOh، نسخه آزمایشی آلفا این اثر از تاریخ از تاریخ ۲۶ آوریل تا ۵ می (۷ اردیبهشت الی ۱۶ اردیبهشت) و از طریق فروشگاه پلی‌استیشن، برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قابل بازی خواهد بود. این استودیو همچنین اعلام کرد بازیکنانی که موفق به انجام تمامی مراحل نسخه آزمایشی شوند، در زمان عرضه نسخه نهایی بازی، بسته الحاقی The Mark of the Conqueror را دریافت خواهند کرد. هنوز محتویات این بسته مشخص نیست اما تیم نینجا لقب «یک DLC خاص» را به آن داده است.

به‌علاوه همزمان با انتشار نسخه آزمایشی، استودیو تیم نینجا از طریق یک نظرسنجی آنلاین خواستار نظرات کاربران در مورد بازی خواهد شد تا نسخه نهایی این اثر تبدیل به یک بازی سرگرم‌کننده و موفق شود. با اینکه نه استودیو مذکور به عنوان سازنده بازی و نه کمپانی کوئی تِکمو به عنوان ناشر آن، تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه نهایی اعلام نکرده‌اند، ولی انتشار این بازی در سال ۲۰۱۶ تایید شده است.

در ادامه تریلری از نسخه آزمایشی این بازی تماشا خواهید کرد:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده