نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Gears of War 4 دارای حالت Split-Screen خواهد بود

راد فرگوسن، رییس استودیوی کوالیشن که ساخت بازی Gears of War 4 را برعهده دارد، اخیرا طی یک مصاحبه جدید در مورد نسخه بتای بازی و همچنین وجود حالت Split-Screen (تقسیم صفحه نمایش) در آن توضیحاتی ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

با اینکه نسخه نهایی بازی چرخ دنده‌ های جنگ 4 پاییز امسال عرضه خواهد شد، ولی به زودی طرفداران این سری محبوب می‌تواند از تاریخ ۱۸ می (۳۰ فروردین) نسخه بتا بخش چندنفره (اطلاعات دقیق نسخه بتا) آن را تجربه کنند. به همین مناسبت راد فرگوسن، اخیرا طی مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اینفورمر، اطلاعاتی در این مورد ارائه کرده است. وی اعلام کرد که این نسخه بتا بیشتر حالت آلفا دارد و کیفیت آن هرگز قابل مقایسه با کیفیت نسخه نهایی نیست:

چیزی که طرفداران در نسخه آزمایشی تجربه می‌کنند، در اصل یک نسخه آلفا از بخش چندنفره بازی خواهد بود. به همین دلیل هم می‌توان انتظار مشکلاتی را در این نسخه داشت. ولی خب این نسخه یک نسخه آزمایشی واقعی است و ما قصد نداریم تا با عرضه یک نسخه آراسته شده فقط از جنبه تجاری بازی را تبلیغ کنیم. ما یک سری فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید بر روی سرور و کلاینت بازی ایجاد کردیم که می‌خواهیم آن‌ها را عملا تست کنیم و در این راه به کمک طرفداران نیاز داریم.

وی در ادامه ذکر کرد که استودیوی The Coalition قصد دارد تا با استفاده از بازخورد‌های طرفداران، مشکلات احتمالی نسخه آزمایشی را در نسخه نهایی بازی رفع کند. بخش بعدی صحبت‌های فرگوسن، در مورد حالت Split-Screen بازی بود:

حالت Split-Screen در تمامی قسمت‌های بازی وجود خواهد داشت و ما هرگز تمایلی به حذف این قسمت از بازی نداشتیم.

بدون شک داشتن حالت Split-Screen خبری خوش برای طرفداران بازی است، چرا که برخی بازی‌های اخیر ایکس‌باکس وان از جمله Halo 5: Guardians این بخش را به دلیل محدودیت‌های فنی حذف کرده بودند. چندی پیش اعلام شده بود که بخش چندنفره این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن نامعلوم و بخش داستانی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. با این حال در حالت Split-Screen نرخ فریم بازی همواره ۳۰ خواهد بود.

نظر شما در مورد صحبت‌های فرگوسن چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده