نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

Dendi رکورد بیشترین تعداد بازی در یک تیم Dota 2 را شکست

دنیل "Dendi" اشیتن بازیکن اکراینی تبار و معروف تیم Na'Vi که از سال ۲۰۱۰ به عضویت این مجموعه در آمده بود بالاخره توانست با پشت سر گذاشتن Silent رکورد بیشتری تعداد بازی در یک تیم Dota 2 را به نام خود ثبت کند. برای کسب جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

دنیل "Dendi" اشیتن توانست با ثبت ۱۰۵۲ بازی خود برای تیم Na'Vi بالاخره آیرات "Silent" گازییِو را که ۱۰۳۷ بازی برای تیم Empire انجام داده بود پشت سر گذاشته تا خود به عنوان رکوردار بیشتری بازی در یک تیم شناخته شود. مجموعه Na'Vi به مناسبت رسیدن Dendi به این عنوان مطلبی را منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنیم:

امروزه در Dota، پیدا کردن بازیکنی که به تیم و هواداران خود وفادار باشد بسیار سخت است؛ اما Dendi همواره به آرمان خود باور دارد و تمام توان و ایده‌های خود را برای پیشرفت تیم Natus Vincere و رسیدن به آرزو و اهداف خود به کار می‌گیرد.

این بازیکن ۲۶ ساله و اکراینی فعالیت حرفه‌ای خود را ابتدا از Dota Allstar و سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. با عرضه Dota 2 و برگزاری تورنمنت‌های مختلف، Dendi در سال ۲۰۱۰ به عضویت Na'Vi درآمد و تا به حال با برند این تیم در تمام رقابت‌ها شرکت کرده است. بدون شک سال ۲۰۱۲ را طرفداران این تیم فراموش نمی‌کنند؛ سالی که بیش از ۱۲ تورنمنت توسط این تیم فتح شد؛ هر چند باخت ناباورانه آن‌ها در گراندفینال The International 2 نیز از یادها نخواهد رفت. البته جایگاه سوم بازیکن‌هایی با بیشترین تعداد بازی نیز در دست یکی دیگر از هم تیم‌های Dendi یعنی XBOCT با ۹۴۱ بازی قرار دارد که در ماه اکتبر سال جاری این تیم را ترک کرد.

در جایگاه چهارم و پنجم جدول با فاصله بسیار زیاد جواکیم "Akke" آکترهال و جاناتان "Loda" برگ به ترتیب با ۸۸۹ و ۸۷۸ بازی برای تیم Alliance قرار دارند که آن‌ها نیز در شرایطی که این تیم تا احتمال منحل شده نیز پیش رفته بود با تلاش خود نام Alliance را زنده نگه داشتند. Silent فعلا به دلیل مشکلات بیماری که گریبان گیرش شده است نمی‌تواند در تورنمنتی شرکت کند که این اتفاق کمکی بزرگی برای دنیل بود تا به هدف خود درست یابد هر چند همچنان رکورد بیشترین بازی حرفه‌ای در دستان Silent با ۱۲۰۱ بازی است.

most-played-dota-2-tournments-Zoomgهمانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید Dendi برای رسیدن به Silent و کسب جایگاه بیشتری بازی‌های انجام در تورنمنت‌های حرفه ای Dota 2 راه سختی را در پیش دارد.

به نظر شما Dendi می‌تواند رکورد بیشترین تعداد بازی را نیز به دست آورد؟

منبع: TheScoreesports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده