// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

بازی‌ های Pokémon Sun و Pokémon Moon شامل ۱۰ شخصیت کاملا جدید هستند

مجموعه‌ی ژاپنی جذاب Pokemon سال‌هاست که طرفداران خود را سرگرم می‌کند. جدیدترین نسخه‌های بازی آن نیز با نام‌های Pokemon Sun و Pokemon Moon در حال ساخت هستند. به تازگی خبری  مبنی بر حضور ۱۰ شخصیت پوکمون جدید در این بازی‌ها منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به انتشار بازی‌های Pokemon Sun و Pokemon Moon، محصول در حال ساخت استودیو گیم فریک، انتظارها از آن‌ها در حال افزایش است. انتظاراتی که می‌توان از بین آن‌ها به قابلیت تغییر اندازه یا Evolution همیشگی شخصیت‌های داستان پوکِمون و  روزشماری برای دیدن یک ویدیو از این دو بازی اشاره کرد. تغییر اندازه‌ی شخصیت‌هایی همچون Totodile، Cyndaquil، chikorita. اما تا آن زمان دقیقا مشخص نیست که از چند شخصیت جدید پوکمون رونمایی خواهد شد.خبر خوب اینکه در آخرین گردهمایی که توسعه دهندگان این دو بازی در خانه‌ی پوکمون داشته‌اند تا حدودی مشخص شده که در زمان انتشار بیش از ۱۰ شخصیت جدید به علاقه مندان معرفی خواهد شد. این اطلاعات از افراد معتبری از جمله جونیچی ماسودا، آهنگساز و کارگردان، شیگِکی موریموتو، طراح و برنامه نویس و شیگِرو اوهموری، طراح، هنگام صحبت و به توافق رسیدن در مورد این دو بازی محبوب منتشر شده است.

اما بخش ناراحت کننده‌ی خبر نیز به عقب افتادن انتشار ویدیو از این بازی‌هاست که پیش از این قرار بود در گردهمایی خانه‌ی پوکِمون که توسعه دهندگان انجام می‌دهند، منتشر شود. با این اوصاف در حال حاضر بیشترین انتظار و بزرگترین سوال برای طرفداران این است که چه شخصیت‌های جدیدی قرار است در این دو بازی رونمایی شوند و اطلاعاتی دیگری فعلا منتشر نشده است. این بازی‌ها قرار است برای پلتفرم نینتندو 3DS منتشر شوند. پیش‌تر در زومجی خبر معرفی این دو بازی و تریلری از آن‌ها را مشاهده کردید.

نظر شما در مورد تعداد و نام شخصیت‌های جدید این دو بازی خاطره انگیز چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده