// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

یکی از طراحان ارشد کمپانی کپکام به استودیو اس ان کی پلی مور پیوست

به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه هیدِتوشی ایشیزاوا، یکی از طراحان ارشد کمپانی کپکام، خالق سری Street Fighter، به استودیوی ژاپنی اس‌ان‌کی پلی مور پیوسته است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

هیدِتوشی ایشیزاوا، یکی از طراحان برجسته و ارشد کمپانی Capcom که با نام مستعار "نئو جی" نیز شناخته می‌شود، به تازگی از این کمپانی جدا و به استودیوی ژاپنی SNK Playmore ملحق شده است. به گفته‌ی یوشینوری اونو، یکی از سازندگان کمپانی کپکام، اگرچه ایشیزاوا به اندازه‌ی نامش شناخته شده نیست، اما این حقیقت را که وی از سال ۱۹۹۵ مشغول فعالیت در این کمپانی بوده کم رنگ نمی‌کند. او تجربه و اعتبار بسیار زیادی در ساخت بازی‌هایی از جمله Street Fighter III، Third Strike، Marvel vs. Capcom 2، Darkstalkers 3، Tatsunoko vs. Capcom و در کل بازی‌های حول محور Capcom vs. SNK دارد.

این در حالی است که ایشیزاوا در ساخت مجموعه‌های مطرح Resident Evil و Devil May Cry نیزنقش داشته، اگرچه تمرکز و بیشترین تجربه‌ی او در بازی‌های سبک مبارزه‌ای است. چیزی که روشن است اینکه ظاهرا موقعیت بهتری در SNK منتظر این طراح برجسته است. موقعیتی که می‌تواند در ساخت بازی جدید King of Fighters وجود داشته باشد. البته این تمام ماجرا نیست، بطوری که کمپانی اس‌ان‌کی پلی مور علاوه بر بازی King of Fighters XIV تمایل دارد ساخت نسخه‌ی جدید Samurai Showdown و همچنین ادامه‌ی بازی Garou: Mark of the Wolves را نیز در دستور کار قرار دهد. همین مساله نیز می‌تواند نشان دهنده‌ی علاقه‌ی این کمپانی به جذب یک طراح با تجربه مانند ایشیزاوا باشد که وی را به جای اینکه تا ابد مشغول فعالیت بر روی بروز رسانی‌های پرشمار Street Fighter V باشد، وارد فرآیند طراحی این بازی‌ها کند! پیش‌تر در زومجی تریلر انتشار بازی King of Fighters XIV در کشورهای غربی را مشاهده کردید و همچنین از انحصاری بودن این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 مطلع شدید.

نظر شما در مورد پیوستن این طراح با تجربه به SNK چیست؟ آیا این کار باعث پیشرفت وی و کارهایش خواهد شد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده