نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Star Wars: Rogue Squadron بر روی فروشگاه استیم عرضه شد

بازی کلاسیک Star Wars: Rogue Squadron که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده بود، بر روی فروشگاه استیم و با قیمت ۱۰ دلاری قرار گرفت. با زومجی همراه باشید.

بازی Star Wars: Rogue Squadron در سال ۱۹۹۸ توسط کمپانی لوکاس آرتز تولید و برای کنسول نینتندو 64 و پی‌سی عرضه شده بود، این بازی کلاسیک از سری استار وارز، پیش از این بر روی فروشگاه GOG عرضه شده بود و در حال حاضر مجددا بر روی فروشگاه استیم و با قیمت ۱۰ دلاری عرضه شده است. در این بازی گیمر در نقش شخصیت لوک اسکای‌واکر قرار می‌گیرد که باید با همکاری وِج آنتیلیس، گروهی از خلبانان را برای گروه Rogue Squadron تربیت و آن‌ها را آماده شکست دادن نیرو‌های امپراطوری و دفاع از گروه رِبِل کند.

گیمر‌ها در این بازی در نبرد‌های سریع هوایی شرکت می‌کنند و در مراحلی هم باید مواضع دشمن را بمباران کنند. همچنین مراحل نجات هم در این بازی گنجانده شده است. به‌علاوه امکان استفاده از X-Wing، Y-Wing، A-Wing، V-Wing و Snowspeeder‌ها در این بازی وجود دارد و دشمنان هم از AT-AT، AT-St و TIE‌ها استفاده می‌کنند.

این بازی در سال ۱۹۹۸ با گرافیک‌های سه بعدی برای پی‌سی عرضه بود و جلوه‌های بصری بازی هم به لطف افکت‌هایی مثل دود، آتش، انفجار و موارد دیگر، بسیار زیبا بودند و نسخه فعلی هم دقیقا همان نسخه است و به شکل بازسازی یا ریمستر عرضه نشده است.

نظر شما در مورد عرضه این بازی کلاسیک چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده